היום שאחרי נתניהו

ביטן: "יש דיבורים על ממשלה בראשות כ"ץ"

יו"ר הקואליציה לשעבר, התומך בשר האוצר לשעבר לראשות הליכוד לאחר פרישת היו"ר הנוכחי, טען כי "ישראל כ"ץ יכול להקים ממשלה תוך שלושה חודשים בלי בעיות" (פוליטי, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר האוצר לשעבר כ"ץ (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עוד לא חתם על הסדר טיעון שיסיים את ימיו בפוליטיקה, ובשעות אלו ספק אם הסכם כזה כלל ייחתם בקרוב, אך בליכוד מצופפים שורות לקראת היום שאחרי.

ח"כ דוד ביטן, דמות מוכרת במפלגה, ששימש כיו"ר הקואליציה בעבר, נחשב לחבר קרוב של ישראל כ"ץ, ולטענתו - אם נתניהו יזוז, תהיה ממשלה בראשות כ"ץ תוך שלושה חודשים.

"נתניהו יצר את הסיטואציה שהוא רוצה לסיים את הקרירה הפוליטית שלו, כן או לא, ולכן באופן טבעי אנשים מדברים. זה לא אומר שאנחנו פוגעים בו, הוא לא יכול לבוא בטענות לאף אחד", אמר ביטן הבוקר (חמישי) בריאיון ב'רדיו 103', והוסיף כי להבנתו, תהיה ממשלה אחרת כבר בכנסת הזו, בראשות חברו מהליכוד: "ישראל כ"ץ יצליח לפרק את הממשלה הנוכחית ולהקים ממשלה בראשותו. אני לא אומר סתם, יש לו יכולת להקים ממשלה בלי בעיות - יש כבר דיבורים. ברקת, שהוא המועמד המוביל בסקרים, לא מסוגל".

אתמול דווח ב-'Ynet' כי סערת שימוש משטרת ישראל בתוכנית "פגסוס" של חברת NSO הייתה קשורה גם לתיקו של דוד ביטן, המואשם בשוחד שקיבל בימיו בעיריית ראשון לציון. ביטן אמר כי "יש לי חשד ש'פגסוס' הותקנה בטלפון שלי, וגם מישהו מגורמי האכיפה אמר את זה", וטען כי יש בדברים הללו צורך לפתוח את התיק - ולדון בו מחדש.

"מההתחלה טענתי, בלי קשר ל'פגסוס', שהעדויות האלה וההקלטות התקבלו שלא כדין. בא סגן ראש השב"כ וחשב כנראה שלהילחם בחברי כנסת זה מלחמה בטרור או משהו כזה, המפכ"ל הקודם. זה לא המצב, צריך להתנהג על פי החוק. אני מצפה מהיועמ"ש לעכב את התיק שלי ולבדוק את העניינים לגופם, ולאחר מכן להעמיד אותי לשימוע חוזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר