צפוי לעבור ברוב

השרה שקד תצביע נגד חקירת הצוללות; בנט מתלבט

השרה איילת שקד צפויה להצביע נגד הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות, בנט מתלבט, הדיון יתקיים ברביעי הקרוב ולמרות שתצביע נגד היא צפויה לעבור אישור ברוב (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שקד צפויה להצביע נגד הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות, כך על פי הפרסום היום (חמישי) ב'סרוגים', הדיון על ההחלטה יתקיים ברביעי הקרוב ולמרות שתצביע נגד היא צפויה לעבור אישור ברוב.

בסדר היום של הממשלה שפורסם אמש (רביעי) נכתב כי בוועדה יובא לדיון "הקמת ועדת חקירה ממלכתית בעניין עסקאות ו/או הליכי רכש של ספינות המגן סער 6, צוללות AIP ,ספינות נגד צוללות, הפרטת מספנות חיל הים, וכן בעניין הסכמה למכר צוללות לצד ג' על ידי גרמניה".

גם ראש הממשלה נפתלי בנט מתלבט האם להצביע נגד, כשהוא חושש כי אם יצביע כך והקמת הוועדה תאושר יצטייר מצב בו יראה כאילו הוא אינו שולט בממשלתו שלו.

הבוקר נודע כי משרד הביטחון, משרד ההגנה הגרמני וחברת טיסנקרופ סיכמו על פיתוח עתידי וייצור צוללות לחיל הים, שר הביטחון, בני גנץ אמר: "רכש שלוש צוללות מבצעיות, מהשורה הראשונה, מצטרף לשורה של צעדים שאנו מקדמים בשנה האחרונה בהצטיידות והתעצמות צה"ל והמוכנות המבצעית לכל זירות המלחמה".

"אני מבקש להודות לממשלת גרמניה על הסיוע בקידום העסקה ועל תמיכתה ומחויבותה לביטחון ישראל. אני בטוח שהצוללות החדשות, ישדרגו את יכולות חיל הים, ויסייעו בשמירה על העליונות הביטחונית של ישראל במרחב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר