הנאום המביך

בדיקה: האם בנט מתעסק רק בנתניהו? • צפו

ראש הממשלה טען השבוע, כי יש מי שמשנה את דעתו לגבי רע"מ, רק לפי מה שקובע נתניהו, אך בנט עצמו מתנהג בכל הקשור לצירוף המפלגה הערבית לקואליציה? • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט, השבוע בנאומו במליאה (צילום: מהצד השני, כאן 11, ערוץ כנסת)

ראש הממשלה בנט, ניסה השבוע שוב להצדיק את ישיבתו בממשלה יחד עם רע"מ והאשים את "הצייצנים", שמשנים את דעתם, לפי מה שנוח לנתניהו, אך איך בנט עצמו מתנהג? גיא זוהר ערך בדיקה מהתבטאותיו בעבר.

בבדיקה, נבדקו גם שאר החברים במפלגת ימינה, והמסקנה כמובן ברורה, המנטרה החוזרת על עצמה בראיונות עמם - היא נתניהו ונתניהו.

כזכור, מוקדם יותר השבוע, ראש הממשלה בנט, נשא נאום מעט מביך בכנסת וחזר על המנטרות אותן הוא נושא מאז הקמת הממשלה - כפי שהשמאל נהג לעשות בשבתו באופוזיציה ואמר: "בשנים האחרונות פה בבית הזה, ומפה התגלגלה לעם, רוח של מחלוקות לא לשם שמיים. לא לשם שמיים זה במילה אחת- סתם. סתם מחלוקת על כלום. שנאה אוטומטית, עמדות אוטומטיות, העמדות בכלל נקבעות לפי הצדדים ולא הפוך".

"יכול שאדם מסוים, איש פוליטי מסוים (כוונתו כמובן לנתניהו. י"ג), מנהיג פוליטי יגיד ככה אז כולם יגידו ככה אלף, ואם אחר כך הוא משנה לבית אז כולם יגידו מה פתאום בית על אותו נושא. האם ראוי לשבת עם רע"ם בממשלה? כשמישהו אומר כן ראוי זה הסכמי אברהם אז כולם אומרים כן זה כמו הסכמי אברהם רק בבית, ואז ברגע שאותה דמות מחליטה שזה לא טוב אז משנים כל הצייצנים מה פתאום, מה שאמרנו אתמול לא רלוונטי כי הוא אמר הפוך. זאת לא מחלוקת לשם שמים".

"מחלוקת שלא לשם שמיים", הוסיף ראש הממשלה, "היא צעקות של שנאה נטולות יסוד. הפצת קיטוב, מה שבסוף מביא לשיתוק. כמדינת ישראל אנחנו צריכים להיות אור לגויים לא רק בווייז, לא רק בהייטק, לא רק בחיל האוויר שלנו, לא רק במערכות השקיה מתקדמות אלא גם באיך בשנת 2021 מנהלים מדינה דמוקרטית רוויה ויכוחים בצורה נכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר