סוער בליכוד

קרבות הירושה אחרי נתניהו: רגב משיבה אש לישראל כץ

בצל הדיווחים על ניסיונותיו של ח"כ ישראל כץ לחתור להנהיג את הליכוד ולסגור דיל עם גדעון סער, חה"כ מירי רגב תוקפת את כץ וטוענת: "אף אחד לא נתן לך את המנדט" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
כץ ורגב (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אחרי שמוקדם יותר היום (ראשון) הבהיר חבר הכנסת ישראל כץ כי הוא נשאר נאמן ליו"ר הליכוד נתניהו ולא מתכנן דיל עם גדעון סער כל עוד נתניהו נמצא בזירה הפוליטית, חברת הכנסת מירי רגב מוסיפה לתקוף את כץ בפוסט שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה.

בפוסט שכתבה תקפה רגב ואמרה: "ישראל כ"ץ, זו העת להיות מאוחדים. הרי את ההחלטה להרחיק ל-8 שנים מתנועת הליכוד את מי שפעל נגד הליכוד קיבלנו בצורה משותפת חברי הכנסת וחברי מזכירות הליכוד - החלטה שלצערי כבר הפרת כשהכשרת את הליכודניקים החדשים, למען האינטרסים האישיים שלך בפוליטיקה.

"עכשיו אתה מגדיל לעשות ולחתור תחת הליכוד ותחת נתניהו ולנהל מגעים עם ימינה ותקווה חדשה שבגללם אנחנו באופוזיציה - אותם אלו ששיקרו למיליון וחצי מצביעי ימין".

בהמשך הוסיפה רגב ותקפה כי "למפלגת הליכוד יש יושב ראש תנועה, בנימין נתניהו שנבחר פעם אחר פעם ברוב מוחץ והוא היחידי שאמור לנהל מגעים כאלה ואחרים. אף אחד לא נתן לך את המנדט לדבר בשם הליכוד".

לדברי רגב, "הפסקנו להיות תמימים ופראיירים. אנחנו מפלגה עם עמוד שדרה ואידיאולוגיה שהיא מעל תפקיד או כיסא. ועל כולנו להיות מאוחדים סביב נתניהו ולפעול יחד כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת".

כזכור, אמש (מוצאי שבת) דווח ב'חדשות 13' כי כץ מתכנן להחזיר לליכוד את גדעון סער, האיש שהביא לסיום שלטון נתניהו, ולהקים ממשלה חדשה בכנסת הנוכחית, בה יכהנו ברוטציה.

כץ, שמודע למתחריו בתוך המפלגה, הפיץ הבוקר הודעה לפעילי הליכוד, כדי לצנן את הביקורת נגדו, ובה כתב שתי נקודות מרכזיות: ענייני הממשלה החלופית - כרגע לא ממשיים: "אני לא מקיים מו"מ עם אף גורם קואליציוני על ממשלה חלופית כי אין טעם. אם נתניהו אכן יעזוב, ארכיב ממשלה בראשות הליכוד כבר בכנסת הזו". כך כץ.

אשאיר את סער בחוץ: "לא אתחייב לשיריונים בליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר