בראיון חריף במיוחד

דודי אמסלם: "בנט, סער ואלקין הם בוגדים"

חבר הכנסת דודי אמסלם תקף בראיון ב'גלי ישראל' בחריפות רבה את חברי הממשלה המשייכים את עצמם לאגף הימני ובמיוחד את ראש הממשלה בנט, אותו כינה "ליצן" (פוליטי)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

חבר הכנסת דודי אמסלם תקף בראיון ב'גלי ישראל' בחריפות רבה את חברי הממשלה ובמיוחד את ראש הממשלה בנט. "איך בן אדם שקורא לעצמו רה"מ נמנע בהצבעה שהוא מעלה בממשלה? ראית פעם דבר כזה? בנט ליצן".

בנושא וועדת החקירה לפרשת הצוללות, אמסלם הכריז כי ביום שהליכוד תחזור לשלטון, היא תפתח ועדות חקירה בכל נושא שתחפוץ: "נפתח ועדה לפרשת המימד החמישי, הרפז, הכספים בבית היהודי, לתיקי מנדלבליט. הכל יחקר. אני מאמין שמי שנותן לי סטירה אחת, אני מחזיר לו שתיים".

אמסלם תקף את חברי הממשלה, במיוחד אלו שמשייכים את עצמם לאגף הימני, והסביר מדוע הם לעולם לא יוכלו להיות חלק מהליכוד: "אין להם מקום איתנו, הם בוגדים. בנט, גדעון סער, זאב אלקין, אביגדור ליברמן המומר, הם אנשים בזויים שמכרו את נשמתם לשטן. הם הזנו את הפוליטיקה הישראלית. בליכוד יש ערכים, אני אעשה הכל כדי שהאנשים האלה לא יכנסו פנימה, צריך להקיא אותם".

אמסלם טען בראיון, כי "לבנימין נתניהו אין זכות ללכת לעסקת טיעון. ברמה האישית, אני חושב שאין לו זכות. אנחנו נמצאים בסכנה קיומית לישראל, אמרתי לו את זה לפני כמה ימים. הוא נמצא בצריח של הטנק, יש פה מדינה שנמחקת מהזהות שלה, ככה אני רואה את זה".

הוא התייחס לקרבות הירושה בליכוד ואמר, "לחבריי בליכוד ולכל מי שהחליט לחרחר מלחמות בתוך הבית, אני תמיד תמכתי ותמיד אתמוך בנתניהו, רק אם נתניהו יחתום על עסקת טיעון, יפרוש ויתקיימו פריימריס לראשות הליכוד אני אתמוך בחברי ישראל כץ. בליכוד מעולם לא הדיחו ולא ידיחו מנהיג", אמר ביטן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר