סיוע - למי שייפגע

התחזית של ליברמן: "בחודש הבא נחזור לתפקוד מלא"

שר האוצר איווט ליברמן הציג בכנסת את התחזית האופטימית שלו, של החזרה לעבודה במתכונת מלאה ולנוכח הביקורת, הוא התחייב, כי "כל אחד שייפגע יקבל סיוע - אחראי" (כנסת)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

שר האוצר אביגדור ליברמן, הציג היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו, את הצעדים לטיפול במשק, לאחר שגל האומיקרון יחלוף.

לדברי ליברמן, "אנשים מעריכים את זה שלמרות כל הנסיבות ויתרנו על הסגר ועל ביטול כל החל"תים. מאמצע פברואר המשק יחזור לתפקוד מלא. אנחנו אופטימיים לפי המודלים שהוצגו לנו".

ליברמן אף הבהיר, כי הוא "מקווה שעד סוף החודש תתקבל ההחלטה על ביטול התו הירוק. המשק הישראלי נמצא במצב טוב, ולא נשאיר אף אחד מאחור, ביומיים הקרובים צפויים להתקבל כמה צעדים שיקלו על העצמאים ובשבוע הבא תושלם חקיקה שתעזור למגזר העסקי".

ליברמן גם הבטיח בנאומו, ככל הנראה לאור הביקורות החריפות נגדו, כי "כל אחד שייפגע יקבל סיוע ונעניק סיוע ממוקד באופן אחראי, הוגן וכך נמשיך".

"היום הכנסת תאשר את החקיקה שתאפשר סיוע גם לעצמאים וגם לשכירים על ימי הבידוד וימי המחלה - חבילה בסך של 400 מיליון שקל. מחר אנחנו נאשר שורה של צעדים שאמורים להקל על תזרים המוזמנים לעצמאים ולפשט את ההליכים הבירוקרטיים", התחייב ליברמן.

ליברמן גם דיבר על חוק האזרחות ואמר: "מופתע מההפקרות וחוסר האחריות של האופוזיציה. הם מדברים גבוהה גבוהה על אחריות, וכביכול שייכים לחוק. החוק הזה נחוץ מאוד ואנחנו נעביר אותו - עם האופוזיציה או בלעדיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר