בכיר במפלגתו של לפיד

צביעות 'יש עתיד' נחשפת: "הליכודניקים בבונים"

יוסי צרפתי, מנהל מפלגתו של יאיר לפיד בשלומי, כינה במילת גנאי את פעילי המפלגה הגדולה בכנסת, אך אח"כ אמר: "דיברתי רק על חלק מהפעילים". מיש עתיד נמסר: "זו לא דרכנו - נערכה עמו שיחת הבהרה" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
שר החוץ יאיר לפיד (צילום: Gili Yaari / Flash90)

מפלגת יש עתיד היא המפלגה הגדולה בקואליציית בנט-לפיד, ובהפרש ניכר. יו"ר המפלגה, שר החוץ יאיר לפיד, עתיד להיכנס בעוד כשנה וחצי לתפקיד ראש הממשלה, אם זו תמשיך לתפקד.

מאז שנכנס לפוליטיקה, וביתר שאת מאז הקמת הממשלה הנוכחית, לפיד מקפיד לשדר ניסיון ליצור שיח מכבד בין כלל היריבים, ומתפלא מדוע חברי כנסת צועקים במליאה או מתנהגים בצורה לא מכבדת. אלא שהיום (שני) זה הגיע גם מתוך הבית שלו.

יועצו הפוליטי של ח"כ עמיחי שיקלי, עומר מאירי, טען בפני 'כיכר השבת' כי בשיחה שקיים עם יוסי צרפתי, המשמש כראש מטה מפלגת יש עתיד בשלומי, האחרון כינה את אנשי השטח של הליכוד "בבונים":

"יוסי אמר שהשטח של יש עתיד הוא הטוב מכולם, ואני עניתי שהם למדו מהליכוד איך לעבוד. תגובתו הייתה: 'אבל אצלנו זה אנשים טובים, לא בבונים'", אמר מאירי, שמוכן להיבדק בפוליגרף האם אמת דיבר, ואף להיתבע בדיבה.

במענה לפניית 'כיכר השבת' מסר צרפתי: "הדברים הוצאו מהקשרם בצורה לא נורמלית. אני דיברתי על דפוס ההתנהגות של חלק קטן מפעילי הליכוד. אמרתי ש'בליכוד יש חלק מהפעילים שמתנהגים בצורה שמזכירה בבונים'. התכוונתי לאנשים כמו רמי בן יהודה או איציק זרקא".

רמי בן יהודה הגיב: "לי הם קוראים בבון? שיסתכלו במראה לפני שהם קוראים לי בבון. לישי הדס יש כתב אישום על שבירת רגליים שלי, אז מי בבון? הם קראו לי 'נאצי', אז מי בבון? הכל נובע מגזענות טהורה". איציק זרקא מסר: "לא מעוניין להגיב".

מטעם מפלגת יש עתיד נמסר: "המפלגה מעריכה מאוד את פועלו של ראש מטה שלומי, יוסי צרפתי, אך מתנערת מדבריו. זו לא דרכה של המפלגה. לפני מספר דקות נערכה עימו שיחה והדברים הובהרו. מנגנון השטח של יש עתיד הוכיח עצמו במערכות הבחירות האחרונות כטוב, כמחויב וכערכי ביותר בארץ וכך המצב ימשיך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר