האומיקרון פה ובגדול

שיא חדש: 83,088 מאומתים ביממה; עליה גם בחולים קשה

היום נשבר שוב שיא חדש ברמת התחלואה המדווחת, ומספר המאומתים היומי חצה את ה-83 אלף - ביממה, כך לפי משרד הבריאות • 814 חולים במצב קשה • מעל מיליון חיוביים מתחילת החודש (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

עוד שיא נשבר היום (שני) בתחלואת הקורונה בישראל, לאחר שאתמול התגלו 83,088 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה, כך עולה מהעדכון החדש של משרד הבריאות שעדכן את הנתונים מהבוקר.

נכון להיום, יש בישראל 531,430 חולי קורונה פעילים, יצוין כי זהו המספר הרשמי, אך המספר הלא-רשמי גבוה הרבה יותר, שכן הרבה שנבדקו בבדיקה ביתית ויצאו חיוביים לא דיווחו על כך ולא נבדקו בבדיקה רשמית, וזאת לאור הביטול הצפוי של התו הירוק.

מספר המאומתים מאתמול הוא, כאמור - 83,088. מספר החולים הנמצאים במצב קשה עלה אף הוא ונכון להיום עומד על 814 חולי קורונה; כאשר 222 מתוכם מוגדרים במצב קריטי, 17 מחוברים לאקמו ו-166 מונשמים. בנוסף, 254 חולים מוגדרים במצב בינוני ו-1,058 במצב קל.

אחוז הבדיקות החיוביות עלה ועומד על 23.23%. עד כה נפטרו 8,458 בני אדם לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה - 110 נפטרים בשבוע האחרון.

פרופ' ערן סגל הסביר היום בריאיון בגל"צ: "אמנם אנחנו מתקרבים לסיום הגל, אך הסיכוי להידבק עכשיו הוא הגבוה ביותר מפרוץ המגפה. זו לא גזירת גורל להידבק, אלה הימים שצריך להיזהר בהם - במיוחד מי שבקבוצת סיכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר