קרב בוועדה • צפו

מרב בן ארי הגנה על המשטרה - וסילקה את דיסטל-אטבריאן

"את לא תסיתי נגד המשטרה, תסתלקי מפה", צעקה יו"ר הוועדה שאמורה לבדוק את התנהלות המשטרה בפרשיית הריגול, כנגד חה"כ דיסטל שהגיבה; "רודנית וברברית" (פוליטי)

דיסטל אטבריאן מוצאת מהאולם (צילום: ערוץ כנסת)

הוועדה לביטחון פנים בראשות חברת הכנסת מירב בן ארי, התכנסה היום (שני) כדי לדון בפרסומים על השימוש שעשתה המשטרה בתוכנת פגסוס של חברת NSO, למעקב אחר גורמים שונים.

במהלך הדיון, דיברה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן ואמרה: "שהמפכ"ל הדליף מחקירות ראש הממשלה, אף אחד לא רץ לאולפנים וכן בעוד מקרים".

יו"ר הוועדה בן-ארי, החליטה לקטוע את חברת הכנסת באמצע שדיברה ואמרה לה: "את לא תסיתי נגד המשטרה, ואת לא תעמדי פה ותגידי דברים לא נכונים נגד המשטרה, לא אתן לך לפגוע באנשים שבאים להסית נגד אלו שבאו לשרת את הציבור".

לאחר חילופי דברים קשים, בן ארי החליטה להוציא את ח"כ דיסטל מאולם הוועדה. דיסטל הקניטה את בן ארי לפני שיצאה ואמרה: "את רודנית וברברית".

העיתונאי גיא לרר, שחשף כמה לאחרונה מספר עדויות קשות נגד המשטרה, הגיב על התיעוד ואמר: "תנו כבוד לדוברת האמיתית של המשטרה, יו"ר הועדה לביטחון פנים, מירב בן ארי".

כזכור, על פי תחקיר 'כלכליסט', שהתפרסם בשבוע שעבר, עולה כי המשטרה ריגלה ופרצה מרחוק לטלפונים של אזרחים ישראליים ללא צו חיפוש או אישור משפטי. על פי התחקיר, בשנה שעברה, בזמן "מחאת בלפור", המשטרה שתלה מרחוק בטלפונים של המפגינים, תוכנת מעקב של NSO והשתלטה על המכשירים שלהם, תוך שהיא מאזינה לשיחות וצופה בכל ההתכתבויות שלהם, זאת בניסיון לשלוט על ההפגנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר