"מאחל לדרעי הצלחה"

יאיר לפיד הפתיע: רוצה לנהל יחסי עבודה עם ש"ס

שר החוץ יאיר לפיד הפתיע בישיבת הסיעה והצהיר כי הוא רוצה יחסי עבודה תקינים עם סיעת ש"ס, איחל הצלחה ליו"ר אריה דרעי, אך הדגיש כי יחוקק את 'חוק הקלון' (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפיד ודערי במליאת הכנסת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, הפתיע בישיבת סיעתו התקיימה מוקדם יותר היום (שני) כאשר אמר לחברי הכנסת כי הוא רוצה יחסי עבודה תקינים עם סיעת ש"ס. לצד זאת, הדגיש כי ידרוש לחוקק את 'חוק הקלון' שימנע מח"כ שהורשע בפלילים לכהן כשר. יצוין כי גם אם החוק יעבור הרי שהוא לא יחול רטרואקטיבית.

לפיד פתח את ישיבת הסיעה ואמר: "אריה דרעי התפטר אתמול מהכנסת במסגרת הסדר טיעון. אני מאחל לאריה הצלחה בהמשך דרכו, אני לא רואה סיבה שלא נקיים יחסי עבודה תקינים עם סיעת ש"ס".

מיד לאחר מכן קרא לפיד להעביר את 'חוק הקלון' ואמר: "כנסת ישראל צריכה להעביר את חוק הקלון. הגשתי את החוק הזה כשהיינו באופוזיציה. הוא פשוט: אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון, לא יוכל להיות ראש ממשלה, שר, חבר כנסת או ראש עיר במדינת ישראל".

לדבריו: "לכל אדם יש זכות להזדמנות שניה, אבל המערכת הפוליטית צריכה לפעול בסטנדרטים אחרים לגמרי של נקיון כפיים. כשהציבור חושב שהמערכת מושחתת וכל הפוליטיקאים מושחתים, זו פגיעה מהותית בחוסן הלאומי".

לפיד הוסיף: "אנחנו נעשה הכל לשכנע את שותפינו להעביר את חוק הקלון. כמו תמיד יהיו כאלה שיגידו שזה לא יקרה לעולם, כמו תמיד אנחנו נמשיך עד שזה יקרה בכל זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר