מקלב תקף • צפו

"שיטת כהנא: לצעוק נגד ג'ובים ולמנות מקורבים"

במהלך הדיון על 'אי אמון' בממשלה, תקף ח"כ מקלב את שר הדתות כהנא ואמר: "השיטה של השר כהנא, היא לצעוק על ג'ובים ואז למנות בעצמו את המקורבים שלו לתפקידים" (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מקלב נגד כהנא (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 • וידיאו: ערוץ כנסת)

במליאה נערך אתמול (שני) דיון 'אי אמון' הממשלה בנושא הכישלון בקורונה, יוקר המחייה ועוד, חבר הכנסת אורי מקלב, תקף את הממשלה על חוסר החמלה בנושא יוקר המחייה ותקף גם את שר הדתות מתן כהנא.

מקלב תקף את כהנא ואמר: "אנחנו לווינו את רפורמת הגיור והתרענו בזמן אמת", אמר מקלב והוסיף, "לא צריך האזנות סתר ופריצה למחשבים, אלא רק להביט ולראות מה קורה כעת במשרד הדתות, מי אילו האנשים שעומדים מאחורי הרפורמה בכשרות".

"אלו אנשי ארגון צהר שהם הנהנים העיקריים מהרפורמה. איפה נשמע שהממונה על המועצה הדתית בשדרות הוא לא אחר מאשר הגזבר של מפלגת ימינה?, - לא צריך האזנות הכל גלוי וידוע. השיטה של השר כהנא זה לצעוק על ג'ובים ואז למנות בעצמו את המקורבים שלו לתפקידים".

בדבריו התייחס ח"כ אורי מקלב גם ליוקר המחיה ולהעדר טיפול הממשלה בכך ואמר, "עד היום משרד האוצר הכחיש את יוקר המחיה, אנשי משרד האוצר שעלו פה פעם אחר פעם טענו כי אין התייקרות, אך כעת הם כבר אינם יכולים לעמוד פה ולשקר, הציבור חוזר מהקניות ורואים שהכל מתייקר".

"אי אפשר לרמות את כולם כל הזמן, אי אפשר להכיל עליית מחירים כאשר לאנשים אין כסף לחמם את הבית בחורף הקר, אי אפשר לקבל בשלווה את עליית המחירים כאשר אנשים נלחמים על ההישרדות היומיומית שלהם. אנשי הממשלה מנוכרים ומתכחשים לאזרחים שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר