התחזה לשוטר

אישום נגד הערבי שהתעלל בחסר ישע חרדי

הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום כתב אישום נגד עלאא קסוואני, בן 29, תושב ירושלים, שתיעד ופרסם סרטונים משפילים ומבזים ברשת הטיקטוק, כלפי שני חרדים (אקטואלי)

ההתעללות בחסר הישע (צילום: מתוך טיקטוק)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד עלאא קסוואני, בן 29, תושב ירושלים, שתיעד ופרסם סרטונים משפילים ומבזים ברשת הטיקטוק.

על פי כתב האישום, הנאשם, בעל חשבון פעיל ברשת הטיקטוק עם אלפי עוקבים, פרסם לפני כחודש שני סרטונים והעלה אותם לרשת הטיקטוק.

באחד הסרטונים הנאשם תיעד את עצמו צובט את אוזנו של לקוח חרדי בתור בבית המרקחת. בסרטון השני תועד הנאשם מזדהה בכזב כשוטר בפני צעיר עם מוגבלות ומבקש לעצור אותו. בעקבות מעשיו של הנאשם מיעט הצעיר לצאת מביתו ולא הגיע לעבודתו בצורה סדירה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של פרסום תצלום משפיל ומבזה, איומים והתחזות כעובד ציבור.

כזכור, לפני חודש וחצי עצרה המשטרה את החשוד הערבי, בעקבות סרטון שפורסם ברשת החברתית, שבו התחזה לשוטר והתעמר באדם אחר בירושלים.

הסרטון התפרסם ברשת הטיקטוק ובו נראה הערבי, תושב מזרח ירושלים, צוחק על בעל מוגבלות חרדי, אומר לו שהוא עצור בגלל "גנבה של פחית קולה" ושהוא צריך להראות לו תעודת זהות. בהמשך הסרטון הוא צוחק עליו ומשפיל אותו.

בתיעוד אחר אותו בחור מתעד כשהוא נכנס לבית מרקחת ברחוב בר אילן ומצלם כיצד הוא צובט חרדי באוזן. לאחר שהחלה להתעורר סערה בנושא, החשוד מחק את הסרטונים.

המשטרה פתחה בבדיקה ובפעילות של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, אותר החשוד במעשה, תושב בית חנינא בשנות העשרים לחייו, ווהא נעצר והועבר לחקירה במשטרה.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחשד לעבירות של התעללות נפשית ‏בחסר ישע והתחזות לשוטר, אך השופט אופיר יחזקאל החליט לשחרר את החשוד למעצר בית. בהחלטתו כתב השופט, ש"קיימת עילת מסוכנות כמו כן גם עילת שיבוש. עם זאת, אני סבור כי ניתן לאיין את המסוכנות באמצעות חלופת מעצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר