משיב לביקורת בריאיון

בנט: "ישראל מנוהלת היום בצורה הטובה בעולם"

ראש הממשלה נפתלי בנט מגונן בריאיון על התנהלות ממשלתו מול משבר הקורונה ואומר כי "ישראל מנוהלת היום בצורה הטובה בעולם" עוד טען בנט: "העסק עובד" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט (צילום: אמיל סלמאן, פול)

בריאיון שערך העיתונאי בן כספית עם ראש הממשלה נפתלי בנט, ניסה בנט להגן על מדיניות הממשלה מול משבר הקורונה ואמר כי "בנושא הקורונה ישראל מנוהלת היום בצורה הטובה בעולם". עוד טען בנט כי "אנחנו לא רצים לקצוות הקיצוניים של 'זה רק שפעת' וגם לא לאוטומט של קודמי בתפקיד שהיה 'קודם כל סגר על כולם', כי זה הכי קל".

בנט טען לגבי טענות עבר שבנט עצמו הציב ואמר כי "אני לא מסתכל אחורה, מי שתוקף אותי עכשיו זה הוא. מה שנתניהו מנסה לעשות עכשיו זה להפיץ כאוס והיסטריה וחוסר אמון כמו שהוא עשה בנוגע לבדיקות המהירות בסרטון הטיקטוק ההוא".

"נתניהו בנה את אחת ממכונות התעמולה האפקטיביות שקמו אי פעם. ממציאים סיפורים בקצב מטורף. אתה יודע שאתמול גיליתי שאמא שלי קתולית?".

בהמשך הריאיון, בנט השיב לטענות על הקמת ממשלה עם רע"מ וטען כי "אם לא היינו מצליחים, המדינה הייתה נופלת לתהום. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה עכשיו אם היינו הולכים לבחירות חמישיות. ידעתי שמה שינצח עבורנו היא הידיעה שאין ברירה אחרת והרוח הנכונה של הממשלה, מול כל הקשיים. בימים אלה קורם עור וגידים מחנה לאומי חדש".

"זאת קואליציה עם 8 מפלגות. אתה יודע מה זה ריבוי דעות כזה בממשלה אחת? אני לומד את זה על בשרי, אבל העסק עובד. בכנסת קשה, אבל הממשלה פשוט מעולה. ירשנו משק עם צמיחה מינוס 2%, התכווצות חסרת תקדים של המשק, ואנחנו כבר ב־7% צמיחה. הורדנו את האבטלה, התעקשנו לא לסגור את המשק. שר האוצר עושה את הדברים הנכונים, גם כשזה לא פופולרי. ביטול החל"תים, למשל".

בנוגע לביקורת על ההתנהלות מול איראן אמר בנט כי "המלחמה הקרה בין ישראל ואיראן מתנהלת עשרות שנים במעמד צד אחד. הם דופקים אותנו ואנחנו לא דופקים אותם. הם עטפו אותנו בזרועות תמנון ואנחנו הלכנו מכות עם הזרועות, השליחים, במקום לפגוע בראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר