קמפיין הגיוס

גם נתניהו הגיב: הציוץ המזויף שעורר סערה

מסר שקרי בשם בנימין נתניהו שהופץ אמש עורר סערה רבה ואף גרר את התייחסותו של יו"ר האופוזיציה • "לא התערבתי בקמפיין וגם לא ביקשתי להפסיק", כתב ביבי, "תודה ינון" (ברשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

בעקבות הקמפיין: פייק ציוץ של בנימין נתניהו שהופץ אמש (שבת) עורר סערה ואף גרר את התייחסותו של יו"ר האופוזיציה בעצמו.

בציוץ המזוייף נכתב כביכול בשם נתניהו: "בעצה אחת עם רעייתי ובניי, פניתי לינון מגל וביקשתי להעביר את כספי תרומותכם הנדיבות, עד השקל האחרון, לרווחת ניצולי השואה החיים בישראל". המזייפים הוסיפו: "משפחתי ואני בעלי אמצעים ונממן את הגנתי המשפטתי מכיסנו הפרטי ככל שיידרש".

הציוץ כמובן בא על רקע קמפיין גיוס הכספים למימון הגנת משפט נתניהו, המזייפים לועגים לכך שלמרות שנתניהו בעל אמצעים ומחזיק בכסף ונכסים רבים הוא בוחר להסתמך על תרומות.

מקים הקמפיין, העיתונאי ינון מגל מיהר לצייץ ולהדגיש כי הציוץ הוא מזוייף, "פייק", כתב, "הכסף מיועד אך ורק להגנה המשפטית על נתניהו, תמשיכו להפיץ את הלינק", ביקש תוך שהוא מצרף את הקישור לתרומות.

ההבהרה של מגל (מתוך חשבון הטוויטר של ינון מגל)

גם נתניהו מיהר להזים את הציוץ, "לא התערבתי בקמפין הגיוס המרגש שיזם ינון מגל", כתב, "וגם לא ביקשתי להפסיק אותו, תודה ינון!".

עד כה תרמו לקמפיין כמעט שלושים אלף אנשים ביחד סכום העומד על כמעט 3.2 מיליון ש"ח, יעד הקמפיין המוצהר עומד על חמישה מיליון ש"ח, יעד שעדיין רחוק ממימוש.

ההבהרה (מתוך חשבון הפייסבוק של נתניהו)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר