"גרם לנזק משמעותי"

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה בטילים יעדים באזור דמשק

על פי דיווחים בתקשורת הרשמית של סוריה, ישראל תקפה כמה יעדים באזור הבירה דמשק באמצעות טילים • לטענת גורם צבאי סורי, חלק מהטילים יורטו • לא ידוע מה הייתה מטרתה של התקיפה (צבאי)

אילוסטרציה (צילום: תקשורת ערבית)

על פי הטלוויזיה הממלכתית של סוריה הלילה (שני) ישראל תקפה בטילים כמה יעדים באזור דמשק. גם הפעם טענו הסורים מפי גורם צבאי כי מערכות ההגנה האווירית יירטו חלק מהטילים.

הגורם ציין כי התקיפה התרחשה בסביבות השעה 03:05 לפנות בוקר. "האויב הישראלי ביצע תקיפה אווירית באמצעות מטח טילים מכיוון ביירות לעבר מספר יעדים באזור דמשק".

הסורים לא דיווחו מה היו המטרות של הטילים, האם נגרם נזק והאם היו נפגעים בתקיפה. במשטר אסד דיווחו כי חלק מהטילים יירטו, אולם אחרים גרמו לנזק משמעותי.

זו לא התקיפה הראשונה של ישראל בשטח סוריה בתקופה האחרונה. על פי מרכז המעקב הסורי, ארגון אופוזיציה סורי שמקום מושבו בבריטניה, ישראל תקפה בשטח סוריה לא פחות מ-29 פעמים לאורך שנת 2021. במסגרת אותן 29 תקיפות, כך לפי נתוני הארגון, נתונים שקשה לאמתם או להכחישם, נפגעו 71 מטרות בסוריה ונהרגו 130 אנשים, בהם חמישה אזרחים ו-125 לוחמים בשירות הצבא הסורי ובעלי בריתו בארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה ובמיליציות השיעיות שתחת תמיכת איראן.

בארגון טענו כי מדובר בירידה במספר התקיפות ביחס לשנת 2020, אז לפי נתוניו התרחשו 39 תקיפות ישראליות בשטח הסורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר