אחרי הראיון עם בנט

אחרי 5 שנים: ביסמוט פורש במפתיע מעריכת 'ישראל היום'

"הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי", הסביר הבוקר בועז ביסמוט, העורך של 'ישראל היום', בהודעת פרישה מפתיעה מתפקידו. אלא שההערכות מצביעות על הראיון האחרון עם בנט כאחד מהטריגרים לצעד (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הודיע על פרישה. ביסמוט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי כמעט חמש שנים בתפקיד, הודיע הבוקר (שני) העיתונאי בועז ביסמוט על פרישתו מתפקיד העורך הראשי של ״ישראל היום". ההערכות הן לכיוון החדש המסתמן שתופס העיתון, ולראיון המחמיא שקיבל בו בנט בסוף השבוע, הייתה השפעה על פרישתו של ביסמוט.

"כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מספר 1 בישראל", אמר ביסמוט, "אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות אירועים ועשייה".

"זה היה כבוד בשבילי להיות עד לאירועים גדולים וקטנים. מהמשרד הסגלגל בבית הלבן, דרך הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערביות, ועד התהפוכות בישראל, מבצע ׳שומר חומות׳, הגעתו של ג׳ונתן פולארד לישראל, מגפת הקורונה. כן, וגם אירועי ספורט גדולים, ממדליות הזהב לישראל באולימפיאדה ועד מגרשי הכדורגל בארץ (מכבי ת״א!) ובעולם (ליברפול!). ומעל לכל, לשמוח בהישגי מדינת ישראל, ובראשם פתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים. אנחנו כאן, כולנו, והעתיד יהיה מזהיר עוד יותר״.

עוד מסר ביסמוט: "אחרי כמעט חמש שנים בתפקיד העורך הראשי של העיתון מספר 1, הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים. אני מבקש להודות למשפחת אדלסון, לד״ר מרים אדלסון, מו"ל ׳ישראל היום׳, ולמר שלדון אדלסון ז״ל, על שהפקידו בידיי את עריכת העיתון".

"אני מודה לכל עובדי העיתון על העבודה הקשה ועל המאמץ ועל תרומתם להישגי ׳ישראל היום׳. אני מאחל הצלחה לישראל היום ולעושים במלאכה", סיכם.

ד״ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום", מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. כעורך הראשי של 'ישראל היום' היה בועז לשם דבר בארץ ובחו"ל, בין היתר זכה למספר שיא של ראיונות עם נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד טראמפ, וסיפק לקוראים דיווח אמין, איכותי ומיטבי. עוד תרם ביסמוט לעיתון כשקידם אותו לעידן הדיגיטלי, בעברית ובאנגלית, ואלו רק מקצת הישגיו בעריכת העיתון. זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח".

"אני מודה לבועז על כחמש שנים של עשייה וחברות ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון הטוב והנפוץ ביותר בישראל, ועל מחליפו של בועז תבוא הודעה. עד אז, ימלא את מקומו עמר לחמנוביץ, כיום עורך המוסף 'ישראל השבוע'", הוסיפה אדלסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר