מצוקה בסקרים

בנט לחברי מפלגת ימינה: "תלמדו ממני, תתראיינו"

"תבליטו את ימינה", קרא ראש הממשלה לחברי סיעתו, שהשיבו כי אין באמת למפלגה מספיק הישגים שניתן 'להשוויץ' בהם בראיונות • הציטוטים מהישיבה נחשפים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט בכנסת, השבוע (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

במהלך ישיבת סיעת 'ימינה' אתמול (שני) התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לבליץ הראיונות שהעניק לעיתונים שונים ואמר כי חברי סיעתו צריכים לנהוג כמוהו, להתראיין, וכך להגביר את השיח על מפלגת 'ימינה'.

"תדברו כמו שעשיתי בראיונות, תעלו להתקפה, תבליטו את ימינה", אמר בנט. מנגד, מספר חברי כנסת טענו בפני בנט כי ל'ימינה' אין מספיק הישגים שניתן 'להשוויץ' בהם בראיונות. "צריך להביא כבר הישג כמו חשמל להתיישבות הצעירה, כדי שנוכל לדבר על ההישג", אמרו.

הקריאה של ראש הממשלה כאמור, מגיעה אחרי שבשבוע שעבר התראיין לשישה עיתונאים וכלי תקשורת שונים, ראיונות שעוררו הדים רבים בתקשורת, מה שהביא את בנט לטעון בפני חברי סיעתו כי יש צורך להתראיין כמה שיותר בכדי שידברו על הסיעה.

ברחבי הרשת זלזלו בריאיונות שהעניק בנט. כך למשל בנו של יו"ר האופוזיציה, יאיר נתניהו כתב בחשבונו כי "הדבר היחיד שצריך להבין מעיתוני סוף השבוע (שנראה כאילו הודפסו בצפון קוריאה) הוא זה – ״ישראל היום״ הוא עוד כלי תקשורת של השמאל, ועוד כלי תעמולה פרטי של בנט. החדשות הטובות - אף אחד לא סיפר להם שהפרינט מת מזמן- ככה שההשפעה של הבנטון הזה אפסית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר