נס מטלטל

9 חודשים אחרי פתיחת המקווה: בן לזוג אחרי עשור

אחרי 10 שנים של ציפייה, זוג חרדים מבית שמש חבק בן זכר בעקבות עצה של מרן רבי חיים קנייבסקי • 'כיכר' מגולל את פרטי הסיפור המצמרר • גיוס הכספים והישועה (חרדים, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

תשעה חודשים בדיוק אחרי שנחנך מקווה טהרה חדש במושב פתחיה, נולד בן לזוג מבית שמש שגייסו כסף עבור המקווה.

הזוג, שציפה כ-10 שנים לילדים, הצליחו להיפקד בבן לאחר שהחליטו ללכת בעקבות עצתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, ולגייס מימון לבנייתו של מקווה טהרה מפואר לנשים.

הרב וקסלר, כיום האב המרוגש הטרי הגיע לפני מספר חודשים למושב פתחיה, הזדעזע ממצב המקווה במקום- והחליט שהוא נרתם לסייע. לאחר מאמץ רב הצליח לגייס למעלה מרבע מיליון שקלים- והמקווה המפואר נחנך במקום בהשתתפות בני הזוג לאחר חג הפסח.

"מישהו חיבר אותי לעמותת טהרת המשפחה והציע לי לנסות לסייע להם- זאת לאור עצתו של שר התורה הרב חיים קנייבסקי שבניית מקווה היא סגולה להיפקד בילדים, כמו שהרב אומר שבניית מקווה זה "פריה ורביה". בסמוך לכך גם נפטר מורי ורבי הרב ניסים קרליץ זצ"ל והיה לי חשוב גם לעשות משהו גדול וחשוב לעילוי נשמתו- והחלטתי לצאת לדרך." אמרו הזוג.

הרב וקסלר, מלמד בתלמוד תורה, מעולם לא התרים או גייס כספים ומצא את עצמו בסיטואציה חדשה ומורכבת. "עברתי פשוט בבתי כנסת בירושלים, בבני ברק ובעוד ערים וכך לאט לאט אספתי כספים. כשהגיעה הקורונה וההגבלות לא אפשרו את ההגעה הפיזית- אז התחלתי פשוט להרים טלפונים לחברים, מכרים ומי שיכול לעזור".

לאחר הנס הגדול, החליט הרב וקסלר להמשיך למשימה הבאה ולגייס כספים לבניית עוד מקווה. " אנחנו מודים לה' יתברך על הנס והחסד הגדול שעשה עמנו. המצווה הזו היא זכות גדולה ולכן החלטתי להירתם למימון בנייה של מקווה נוסף- הפעם במושב תירוש במועצה האזורית מטה יהודה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר