אסון השריפה במוסררה

"פיצוץ חזק"; כך נספה הילד אליהו שור ז"ל

פרטים חדשים נחשפים על הטרגדיה המזעזעת אמש במהלכה נהרג בעקבות שריפה הילד אליהו שור בן ה-11, אבי המשפחה תיאר לחוקרים: "זה היה פיצוץ חזק, ישר היה אש ועשן" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הבית השרוף (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרטים חדשים נחשפים על הטרגדיה המזעזעת אמש (שלישי) במהלכה נהרג בעקבות שריפה הילד אליהו שור בן ה-11, אבי המשפחה סיפר לחוקרים: "התכוננו ללכת לישון ואז שמענו פיצוץ חזק רצנו לחדר וראינו שני מוקדי שריפה, זה היה פיצוץ חזק, ישר היה אש ועשן".

על פי הפרטים, השריפה פרצה בבית משפחת שור בשכונת מוסררה בירושלים, למשפחה יש בת נשואה ושתי בנות נוספות אשר לא היו בבית בעת השריפה. על פי החקירה הראשונית, השריפה פרצה בעקבות פיצוץ בחדרו של אליהו ז"ל כשההורים היו בחדר שינה, מיד כששמעו את הפיצוץ הם יצאו מידית לחדרו.

מיטת הקומותיים עליה ישן אליהו (חיים גולדברג)

בעקבות העשן הרב הם לא הצליחו לראות מאומה אך צעקו לאליהו ז"ל לקפוץ ממיטת הקומתיים עליה ישן בכדי שיצא מהבית, אליהו השיב להם בצעקה כי הוא מפחד, ההורים ניסו בכל זאת לחלץ את בנם, אבל האש החזקה מנעה מהם מלהיכנס.

חתן המשפחה, יצחק כהן (ללא קרדיט)

כאמור, האירוע הסתיים בטרגדיה והילד נספה, הלוויתו תתקיים היום בשעה 15:00 ותצא מ׳שמגר׳ לכיוון הר הזיתים, שם ייטמן.

בעקבת השריפה הבית כולו עלה באש ומשפחת שור נותרו חסרי כל, כעת הם מבקשים את עזרת הציבור לשקם את המשפחה, למשפחה אין ביגוד, אוכל ודברים בסיסים, נפתחה קרן 6061, התרמה בקופת ועד הרבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר