סיכום חדשות החוץ • צפו

הפלישה הרוסית בדרך להיבלם? • השגריר

איך הסתיימו הפגנות מתנגדי החיסון בקנדה? • אנטישמיות בשידור חי • תופעת הטבע ששברה שיא • כל זה ועוד בפינת 'השגריר' בהגשת ציקי ברנדוין לסיכום חדשות החוץ (השגריר)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק, צבא ארה"ב, טוויטר, 27א, טוויטר ראש ממשלת קנדה, באדיבות חדשות 12)

אם אתם מרגישים מנותקים מהעולם או שאתם ממש מתעניינים בחדשות חוץ, מדי שבוע ב'כיכר' - "השגריר" בהגשת ציקי ברנדוין, תסכם עבורכם את כל האירועים שקרו ברחבי העולם.

הפגנות אלימות בקנדה

בקנדה אלפי בני אדם עלו לכיוון הבירה במחאה נגד ראש הממשלה ג'סטין טרודו, אחרי שהחליט להציב הגבלות שונות על לא מחוסנים, בהם חובת חיסון לנהגי משאיות.

במהלך ההפגנות צפרו נהגי המשאיות ואלפים הגיעו להפגין בכיכרות, ורבים מהמפגינים ביצעו ונדליזם ונופפו בצלבי קרס.

ההפגנות גרמו לראש הממשלה להימלט למקום מסתור. כנראה שהמפגינים קצת הקפידו עליו… שכן התברר כי במקום המסתור נדבק בקורונה בעצמו

לכתבות בנושא:

המתיחות בין רוסיה לאוקראינה עולה מדרגה

בבית הלבן מוספים להזהיר כי 'רוסיה עשוי לפלוש לאוקראינה בכל רגע'. ברוסיה מנגד, הכחישו בדיוני האו"ם כי יש כוונה כזו, והפנו אצבע מאשימה כלפי ארה"ב, שלטענת רוסיה מגבירה את המתיחות באיזור.

טוב, אולי אפשר להאמין לפוטין, ומאה אלף החיילים שהציב, הם כנראה רק לקישוט.

לכתבות בנושא:

אמירה גזענית בשידור חי

וופי גולדברג, אשת תקשורת אמריקאית, הושעתה אחרי שטענה כי השואה לא הייתה על רקע גזעני כי ״שני הצדדים היו לבנים״. רשת abc הודיעה כי היא משעה אותה לשבועיים בשל האמירות. נקווה שבמהלך השבועיים הללו יהיה לה זמן לפתוח קצת ספרי היסטוריה.

לכתבות בנושא:

ברק עצום בארה"ב

ברק בגודל עצום היכה השבוע בארה"ב. אורך הברק, מעל 800 ק"מ, שובר שיא מאז תועדו הברקים, והברק נראה באיזורים רבים ונצפה מלוזיאנה, מיסספי וטקסס.

עד כאן מהשגריר!

חלק מהתיעודים מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעודים נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר