נאום ה'אני מאשים'

"דרעי יורה לעצמו ברגל, הפרקליטות תדרוש קלון"

גרומים במשרד המשפטים הופתעו מנאומו התקיף של יו"ר ש"ס אריה דרעי נגד מערכת אכיפת החוק • גורם במשרד: "דרעי ירה לעצמו ברגל, הפרקליטות תדרוש הטלת קלון" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דרעי בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

יממה לאחר המתקפה החריפה על מערכת אכיפת החוק, גורמים במשרד המשפטים התבטאו כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ירה לעצמו ברגל וכי אם ירצה לחזור לתפקיד שר בממשלה - הפרקליטות תדרוש הטלת קלון.

גורם במערכת המשפט אמר ל-ynet: "ההתרשמות הייתה שדרעי מקבל אחריות על מעשיו, על עונשו ועל התוצאה העיקרית – התרחקות מהחיים הפוליטיים".

לדבריו: "התנהלותו, שכיבדה את שלטון החוק בכל מהלך חקירתו והמו"מ על עסקת הטיעון, התחלפה באחת בהתקפה על מוסדות האכיפה. הוא קיבל את שלו ועתה הוא מתריס נגד המוסד עימו הגיע להסדר".

הגורם העביר מסר ברור לאריה דרעי: "כרגע הוא אזרח ולא ניתן להטיל עליו קלו אבל אם יבקש לחזור לחיים הפוליטיים כחבר כנסת או כשר, אין ספק שהפרקליטות תבקש להטיל עליו קלון, בין השאר מהטעם שהוא לא כיבד אפילו את הסדר הטיעון שנעשה עמו".

כזכור, במסיבת עיתונאים שכינס אתמול, תקף דרעי כי דמו נשפך וכי אם לא היו קוראים לו 'אריה מכלוף' - לא היה מוגש נגדו כתב אישום.

לדבריו: "אני לא מאחל לאף אחד לעבור שבע שנים כפי שעברתי. תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה: בהתחלה היה צו איסור פרסום על "דמות בכירה בממשלה" שנפתחה נגדה חקירה, ואחר כך על פי דרישתי 'הותר לפרסום' שמדובר בשר אריה דרעי.

"דמי ודם משפחתי נשפך בראש חוצות. ואני שיודע את האמת, שותק ונושך שפתיים. כל אדם בישראל יודע, שאם לא היו קוראים לי מכלוף אריה דרעי, הנושא היה נפתר מול פקיד שומה, כפי שמתרחש באלפי מקרים אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר