פוצץ את עצמו יחד עם משפחתו

ביידן הודיע רשמית: חיסלנו את מנהיג דאע"ש אל-האשמי

שנים ספורות אחרי חיסולו של אבו בכר אל בגדאדי בידי צבא ארה"ב, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מודיע היום כי כוחות צבא ארצות הברית הצליחו לחסל במהלך הלילה בסוריה את יורשו של אל בגדאדי (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' באדר א' תשפ"ב | 03.02.22
ביידן. משמאל עליון - מנהיג דאעש שחוסל, שמאל תחתון - זירת החיסול (צילום: shutterstock)

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע היום בצהריים (חמישי) באופן רשמי כי צבא ארה"ב הצליח לחסל הלילה את מנהיג דאעש, 3 שנים אחרי חיסולו של מנהיג דאעש הקודם אבו בכר אל בגדאדי.

בהצהרת הנשיא ביידן נאמרה כי "אתמול בערב, בהכוונתי, כוחות צבא ארה"ב באיזור צפון-מערב סוריה ביצעו בהצלחה מבצע סיכול טרור כדי להגן על העם האמריקאי ובעלות בריתנו".

הבית שהופצץ (רשתות ערביות)

"הדבר קרה בכדי להפוך את העולם למקום בטוח יותר. בזכות המיומנות של הכוחות החמושים שלנו, חיסלנו את אבו אברהים אל האשמי אל קורשי, מנהיג דאעש".

עוד נאמר בהצהרה כי "כל האמריקאים חזרו בשלום מהמבצע הזה, אמסור הצהרה מאוחר יותר".

הנשיא ביידן וסגניתו קאמלה האריס בזמן המבצע (הבית הלבן)

מיד לאחר ההפצצה האמריקאית אתמול, כלי התקשורת המקומיים התמלאו בתיעודי המתקפה, ובגדים מוכתמים בדם. בתחילה הההערכות היו כי מי שחוסל הוא בכיר באל קעידה, כשלבסוף אמור, מתברר כי לוחמי הקומנדו של צבא ארה"ב חיסלו את מנהיג דאעש.

במהלך הפשיטה נהרגו לפחות 13 בני אדם; כשעל פי דיווחים ברשתות זרות עולה כי מנהיג דאעש החליט לפוצץ את עצמו עם משפחתו בטרם ייפגע מאש צבא ארה"ב.

בהצהרה שנערכה לפני זמן קצר, אמר הנשיא ביידן כי "ניסינו לפגוע כמה שפחות בנפש. הוא בחר לפוצץ את עצמו באקט פחדני ועלוב, בדיוק כמו קודמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר