בשכונה החרדית

שריפה פרצה בבניין; "נגרם נזק כבד לרכוש"

בשריפה שפרצה בקומה הראשונה בשכונה החרדית, היו תחילה לכודים בתוך המבנה שחולצו על ידי לוחמי האש. לאחר חצי שעה מפרוץ השריפה, הושגה השליטה על האש (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השריפה בנהר הירדן (צילום: איחוד הצלה בית שמש)

חשש ללכודים: בשעה האחרונה (ראשון) פרצה שריפה בבניין מגורים ברחוב נהר הירדן ברמת בית שמש ב', תחילה היו במקום לכודים, שחולצו על ידי לוחמי האש.

לוחמי האש וכונני החירום, הוזעקו לרחוב נהר הירדן בבית שמש, על מנת לסייע בשריפה שפרצה בבניין מגורים - ואיימה להשתלט על הבניין.

על פי הדיווח הראשוני של המודיע, יש בתוך הבניין הבוער, מספר לכודים וכעת נעשים מאמצים לחלץ אותם, לפני שיקרה נזק ממשי.

מכב"ה נמסר: "סמוך לשעה 20:00 התקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפה ודאית בבנין בן 7 קומות ברחוב נהר הירדן בבית שמש. 5 צוותי כיבוי והצלה וצוות מנוף מתחנת בית שמש בפיקודו של מת"ח בית שמש ראובן יצחק פועלים במקום ונערכים לחילוץ לכודים שלפי הדיווח נמצאים במבנה. מוקד השריפה בקומה ה-1".

לאחר ההשתלטות על השריפה, נמסר מכבאות והצלה: "צוותי כיבוי והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה ודאית בדירה בקומה הראשונה. חמישה צוותים פעלו בזירה לכיבוי האש ולחילוץ לכודים. חלק מהלכודים חולצו באמצעות מנוף שהובא גם הוא על מנת לסייע בפעולות החילוץ. מעט אחרי השעה 20:30 הושגה שליטה באש. עד כה לא ידוע על נפגעים אך נזק כבד נגרם לרכוש. בשעה זו עורכים לוחמי האש סריקות אחרונות כדי לוודא כי אין לכודים או נפגעים במקום וכן לאוורור חלל הבית מעשן וגזים רעילים".

ממד"א 'צוות הצלה' נמסר: "אנו מטפלים בשעה זו בשריפה שפרצה בקומת קרקע של בניין מגורים בן 6 קומות. מדיווח ראשוני, במקום לכודים עשרות דיירים הזועקים לעזרה עקב עשן סמיך שהתפשט לקומות העליונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר