יגמר בלי כלום?

סנגורי נתניהו דרשו: עצירת המשפט עד בירור, השופטים דחו

עורכי דינו של ראש הממשלה לשעבר ביקשו משופטי תיקי האלפים לבלום את התקדמות הדיונים, רגע לפני שעד המדינה שלמה פילבר, שריגלו גם במכשירו, מתחיל את עדותו, השופטים סירבו (משפט)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו בבית המשפט (צילום: אורן בן חקון, פול)

סערת מעקב וריגול המשטרה אחר בכירים בציבוריות הישראלית רק הולכת וגדלה מיום ליום: ברקע חשיפת 'כלכליסט' הבוקר (שני), לפיה המשטרה חדרה לטלפונים של מעורבים רבים בתיקי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, וכן לקרוביו כגון בנו אבנר, דרשו סנגוריו בבית המשפט לדחות את המשך הדיונים עד הודעה חדשה, שתגיע רק לאחר "בירור הממצאים".

עו"ד בועז בן צור אמר לחבר השופטים: "אנחנו לא רוצים לעצור את המשפט, אלא לברר את השימוש בתוכנות רוגלה בתיקים הללו עד תום".

עו"ד ז'ק חן, מייצג בני הזוג אלוביץ', בעלי השליטה בבזק-וואלה, תקף: "אנחנו סבורים שלא יכולים להישמע עדים כסדרם כל עוד הריגול הלא חוקי יטופל, ונדע עד להיכן הגיע הנגע הזה. מסתבר, למרבה החרדה - אין מילים אחרות למה שנעשה כאן - שאנחנו מתנהלים כניצבים בהצגה שנכפתה עלינו. ככה לא יכולה להתברר האמת, כך לא יכול להתברר הצדק".

"עד כה היינו בהצגה מסוימת, והיא חייבת להשבית את עצמה עד שבית המשפט יקבל נתונים יותר רציניים על השימוש בתוכנות הריגול. לא יתכן שבבוקר הזה התביעה של מדינת ישראל אומרת 'העד הבא'", טען חן.

השופטים החליטו שלא לדחות את המשפט נכון לזמן זה. דיוני היום ומחר יתקיימו כרגיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר