"ליברמן גדול המסיתים"

ח"כ אוריאל בוסו: ההסתה נגד החרדים - כמו ערב השואה

יו"ר השדולה למאבק ביוקר המחיה, ח"כ אוריאל בוסו, התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את ההסתה של שר האוצר אביגדור ליברמן נגד המגזר החרדי • צפו בדברים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

יו"ר השדולה למאבק ביוקר המחיה, ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס), התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את ההסתה של שר האוצר אביגדור ליברמן נגד המגזר החרדי והשווה אותה להסתה נגד היהודים ערב השואה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אנחנו יודעים שהעולם עומד על לומדי התורה, גם שר האוצר מסכים שכלכלת ישראל עומדת על לומדי התורה. בהסתה הוא מבין גדול, אז הוא הסית. וזה לא נכון, יותר מחמישים אחוז מהחרדים עובדים. הציבור המוסלמי שם גם אצל הנשים וגם אצל הגברים הרבה יותר נמוך, אבל הם שותפים שלו בקואליציה אז הוא לא יכול לדבר עליהם".

ח"כ בוסו תקף את ליברמן והוסיף: "בגרמניה שרצו להאשים משהו - אמרו היהודים. מדובר באנטישמיות לשמה בדבריו, אין מנוס מלעשות את ההשוואה הזו. אין מסיבת עיתונאים או ישיבת סיעה שלו שהאשם התורן זה המגזר החרדי. כהשוא מסית הדיון האמיתית מיוקר המחיה, הוא גם פה מצא את האשם התורן".

ואתה חש שעושים לציבור החרדי את מה שעשו ליהודים ערב השואה?

"מה השאלה, יש אנשים שקונים את זה".

על הסיכוי שהסיעות החרדיות יחזרו לשתף פעולה עם איווט ליברמן, אומר ח"כ בוסו: "אני שומע את הדברים שלו ואני בטוח שתנועת ש"ס לעולם לא תשב ותשתף פעולה עם ר ליברמן וסיעתו".

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר