מסע מיוחד • צפו

אקסטרים ופנינים: הצד של איחוד האמירויות שלא הכרתם

ידידנו אוהד הנווד הרחיק עד לאיחוד האמירויות רק בשביל למצוא את הצדדים הפחות מוכרים (והזולים?) של איחוד האמירויות • היסטוריה, פנינים, עושר ואקסטרים (תיירות, עולם)

אוהד הנווד | כיכר השבת |
(צילומים: מקס דמטר)

הדבר הראשון שאולי יעלה לכם לראש כשתחשבו על איחוד האמירויות בכלל, או על דובאי ודומיה, כנראה שישר תחשבו על עושר. כידוע, העושר הגיע לאיחוד האמירויות בין היתר בזכות מאגרי הנפט העצומים בהם מחזיקה.

אבל מה שאולי לא ידעתם, שעד לפני קצת יותר ממאה שנים, באיחוד האמירויות התפרנסו בעיקר דווקא מפנינים. אלא שלאחר מלחמת העולם הראשונה - הדבר הזה נגמר.

אוהד הנווד נסע עד לאיחוד האמירויות, בשביל למצוא, כמו תמיד, את הצדדים הפחות מוכרים. אז איחוד האימרויות - לא רק עושר, אלא גם אושר, של טבע יפיפה, היסטוריה מרתקת, ואקסטרים מטורף.

כך למשל היה אוהד בראס אל חימה, בתרגום חופשי - ראש האהל. זהו ההר הכי גבוהה באיזור המדברי. אוהד החליט לעשות משם את האומגה הכי גבוהה שיש, בגובה של לא פחות משלשה קילומטרים.

האומגה מגיעה למהירות של עד 150 קילומטרים בשעה, ואוהד אומר כי "כדאי להגיע בעיקר בשקיעה, הנוף מטורף".

זוכרים את הפנינים? אז נכון, היום באיחוד האמירויות לא מתפרנסים מפנינים, אבל סמוך לדובאי יש מוזיאון מיוחד, בו אוהד הוציא בעצמו פנינה.

אוהד והפנינה

אבל המוזיאון לא קל להגיע אל המוזיאון שנמצא בלב ים. אם תחליטו להרחיק לכת עד דובאי בשביל ללקוט פנינים, קחו בחשבון שאתם תאלצו לקחת סירה עד למוזיאון עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר