הסלמה בירושלים

המשותפת VS בן גביר: יכול לפוצץ את האזור

שהות חבר מפלגת הציונות הדתית בשייח' ג'ארח מכעיסה את הרשימה הערבית המשותפת, כצפוי. איימן עודה תקף גם את נתניהו: "איש שלו שמטרתו להבעיר את השטח" (פוליטיקה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חבר הכנסת איתמר בן גביר נמצא גם היום (שני) בלשכתו הפרלמנטרית בשכונת שייח' ג'ארח, הלא היא שמעון הצדיק, כחלק מדרישתו מהמשטרה להצמיד אבטחה קבועה לטל יושבייב, שביתו נשרף תשע פעמים, ובמהלך השבת נעשה ניסיון אף לרצוח את משפחתו.

בישיבת הסיעה של הרשימה המשותפת תקפו את איתמר בן גביר ואת, שולחו, לטענתם, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

דברי נציגי הרשימה המשותפת (צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר המפלגה, איימן עודה, אמר: "המאבק בכנסת הוא בין הימין הקיצוני לימין הקיצוני. מי שמציב חלופה ערכית זו רק הרשימה המשותפת. מה שקורה בשייח' ג'ארח, מניעת ראאד סלאח מטיסה לחו"ל ועליית המחירים הקיצונית, זו ממשלה ימנית. איתמר בן גביר הוא האיש של בנימין נתניהו בשייח' ג'ארח, כשהמטרה היא להבעיר את השטח. אנחנו מזהירים מהמצב הזה".

יו"ר תע"ל, אחמד טיבי, תקף: " איתמר בן גביר הוא פירומן. האיש הזה ומי שעומד מאחוריו יכולים לפוצץ את כל האזור. אם ביהמ"ש מסלק משפחה פלסטינית בגלל טאבו אז לעשרות משפחות פלסטיניות יש בטאבו בטאלבייה, חיפה ועוד. הממשלה הזו היא עשרה דרגות ימינה".

יו"ר חד"ש, סאמי אבו שחאדה, כינה בשמות גנאי את המתנחלים ואת מועצת יש"ע, וכינה את בן גביר בתואר לא מכובד: "השור הזועם שנקרא איתמר בן גביר, שראינו אותו זועם עם האקדח ובעוד מקומות, לקח את ההוראות. הבעיה היא שהשור הזועם מקבל תמיכה מקיר לקיר. הוא מוגן ע"י המשטרה ויש לו תמיכה פוליטית. המתנחבלים תפסו את כל מקומות השלטון. יש לנו ראש ממשלה ששכח שהוא לא יו"ר מועצת רשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר