בריאיון בבחריין

בנט נגד הסכם עם איראן: טעות אסטרטגית

בריאיון בבחריין, התייחס רה"מ, נפתלי בנט, להסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן ואמר כי מדובר ב"טעות אסטרטגית. ההסכם יאפשר איראן לשמור על יכולתיה הגרעיניות" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בנט בבחריין, אתמול (צילום: חיים צח, לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס בריאיון לעיתון בבחריין להסכם הגרעין המתגבש בין המעצמות לאיראן וטען כי מדובר בטעות אסטרטגית שתאפשר לאיראן לשמור על יכולתיה הגרעיניות.

בריאיון לעיתון 'אל-איאם', התבטא בנט כי: "זהו ביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי בממלכה. ברצוני להביע את הערכתי העמוקה להוד מלכותו חמד בן עיסא אאל ח'ליפה על מנהיגותו האמיצה שהובילה לכינון היחסים בינינו במסגרת הסכמי אברהם. בביקור נדון בשורה של נושאים ונחזק את הקשרים בין שני העמים".

לדבריו: "שתי המדינות מתמודדות עם אתגרים ביטחוניים גדולים הנובעים מאותו המקור, הרפובליקה האסלאמית של איראן. היא מערערת את כל האזור. איראן תומכת בארגוני טרור הפועלים באזורכם ובאזורנו והיא מקימה ארגוני טרור צמאי דם, לא נאפשר זאת. אנו נלחמים באיראן יום וליל".

על ההסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן, אמר בנט: "הנשיא ביידן הוא ידיד אמת של ישראל כבר יותר מ-50 שנה. הוא מבין היטב מהם צרכי הביטחון שלנו. אנו מאמינים כי כריתת ההסכם עם איראן היא טעות אסטרטגית מכיוון שהוא מאפשר לה לשמור על יכולתיה הגרעיניות ולהשיג מאות מיליארדים של דולרים שיחזקו את מכונת הטרור שלה שפוגעת במדינות רבות בעולם".

רה"מ הוסיף: "ישראל היא כוח צבאי מוחשי באזור ובעלת יכולות מבצעיות חסרות תקדים באוויר, בים וביבשה. אנו דואגים להרחיב את היקף שיתוף הפעולה הצבאי עם בנות בריתנו באזור על מנת לשפר את הביטחון והיציבות בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר