"לא רוצה לפגוע"

השר ליברמן ניסה להסביר את הגזירות החדשות נגד האברכים

הניסיון של שר האוצר ליברמן, להצר את צעדיו של הציבור החרדי באמצעות גזירות כלכליות - ממשיך. לאחר הביקורת הרחבה, ליברמן ניסה להסביר הבוקר את הגזירות (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר האוצר ליברמן לא עוצר באדום, והוא ממשיך בניסיונות להצר את צעדיו של הציבור החרדי באמצעות גזירות כלכליות, כך נחשף אמש (שני) ב'חדשות 13', היום, בישיבת הקבינט חברתי-כלכלי שר האוצר, ניסה להסביר את הגזירות.

שר האוצר ליברמן, התייחס לגזירה על האברכים על צמצום שעות החובה ואמר: "אנחנו רוצים להוריד את שעות החובה מ-40 שעות ל-20 שעות לימוד בכולל מבלי לפגוע במלגה שהאנשים מקבלים. כלומר, על 20 שעות הם יקבלו כמו על 40 שעות וזה יאפשר להם לצאת לעבוד".

בהמשך דבריו אמר ליברמן, "אנחנו רוצים להכניס למעגל העבודה את אותם האוכלוסיות שטרם נכנסו למעגל העבודה יחד עם שאר האנשים שעובדים".

"בכוונתנו להגדיל את העוגה, לצמצם את הפערים בחברה הישראלית, ולחזק את מעמד הביניים", אמר עוד ליברמן בנושא הגזירות החדשות.

כזכור, אתמול דווח, כי על פי התוכנית החדשה, ישלול ליברמן הנחות בארנונה, בצהרונים ובמעונות היום להורים לא עובדים. בנוסף, ליברמן מתכנן לקצץ את שעות הלימוד בישיבות מ-40 ל-20 שעות שבועיות, לטענת האוצר ללא פגיעה בתקציב. לטענת האוצר, הדבר נועד להביא אברכים לעבוד בחצי משרה מבלי שהמלגה תפגע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר