הלשכה בשמעון הצדיק

ח"כ איתמר בן גביר: לא רוצים לתת לי תמונת ניצחון

לאחר שהקים את לשכתו בשיח ג'ראח, ח"כ איתמר בן גביר לא מתרגש מהביקורת שהוא פוגע בביטחון המדינה ומצהיר של יעזוב את השכונה עד להצבת ניידת סמוך לבית היהודים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: ליאור מזרחי)

לאחר שהקים את לשכתו בשיח ג'ראח, ח"כ איתמר בן גביר לא מתרגש מהביקורת שהוא פוגע בביטחון המדינה ומצהיר של יעזוב את השכונה עד להצבת ניידת סמוך לבית היהודים. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "לא רוצים לתת לי תמונת ניצחון, אבל אני חצי שנה לא מחפש תמונת ניצחון. בכל החצי שנה הציתו לטל את הרכב תשע פעמים וזורקים בקבוקי תבערה לבית שלו, ולאורך כל התקופה שלחתי שאילתות והודעות למשטרה שבהם אמרתי להם שלא יאלצו אותי להקים לישכה, ושיציבו שוטרים, מה שלצערי לא קרה.

"אני אומר זאת גם עכשיו. אני רוצה אבטחה של 2-3 שוטרים ואני מתקדם. נפתלי בנט הגיע לפני הבחירות לשכונת שמעון הצדיק וניגן שם ירושלים של זהב, אז הוא גם הבעיר את המזרח התיכון? מספיק עם השקרים, מספיק עם ההכפשות שלא מרתיעים אותי, כמו גם בני גנץ, יאיר לפיד כולל החמאס".

אומר יאיר לפיד שבגלל איתמר בן גביר אנו עלולים להגיע למצב של הרג יהודים וערבים. זה שווה את זה?

"קודם כל אשתי אמרה לי שלמזלי לא נולדתי בתרפ"ט, משום שאז היו אומרים שאני אשם, ובנוסף, אם הוא כל כך פוחד, שיציב כמה שוטרים שיאבטחו את המקום ונגמר הסיפור.

"אגב, כשאני נמצא שם היום ישנם בשטח 60 שוטרים, שזה ממש חלם, משום שבמקום לחתום לי על שלשה שוטרים הם מעדיפים להמשיך את המצב הקיים".

נפגשת עם ממ"ז ירושלים?

"לא. אני יודע שהשר בר לב אסר עליו להיפגש ולדבר איתי, העברתי לו את הבקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר