"אייצג את הקול היהודי"

אנטוניה ימין מ'כאן' עוזבת לתפקיד יוקרתי

העיתונאית המוכרת אנטוניה ימין מ'כאן 11', הודיעה כי בקרוב תעזוב את הערוץ לטובת הערוץ הגרמני המוכר של עיתון ה'בילד' • ימין תוחלף על ידי העיתונאי דב גילהר (מדיה, עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
אנטוניה ימין (צילום מסך כאן 11)

אנטוניה ימין, כתבת לענייני אירופה של ערוץ 'כאן 11' הודיעה כי תעזוב את תפקידה בערוץ, ובקרוב תתחיל לשדר בערוץ הטלוויזיה של העיתון הנפוץ ביותר בגרמניה - הבילד.

"שמחה לבשר לכם על התקדמות מקצועית משמעותית ושבקרוב המיקרופון השחור יהפוך לאדום ובמקום ״ערב טוב״ אומר ״Guten Abend״ כתבה ימין.

עוד כתבה: "עוברת לזירה הבינלאומית ומחודש מאי אשמש כתבת ופרשנית בכירה ב-Bild TV ערוץ הטלוויזיה של מותג המדיה הגדול בגרמניה ואחד הגדולים בעולם אליו נחשפים בממוצע 40 מיליון צופים, קוראים ומשתמשים."

"בילד הוא אחד מכלי התקשורת המשפיעים והפרו ישראלים בגרמניה ואני גאה לספר שבשידוריי אמשיך לייצג את הקול היהודי והישראלי. אני מודה ל-חדשות כאן על 5 שנים נפלאות בהן שימשתי שליחה באירופה, שליחות שהייתה גדושה באירועים: מפיגועי טרור, תקיפות אנטישמיות, ראיונות עם קנצלרים (וכמובן ה-קנצלרית), חתונה מלכותית, ראיונות עם נאו נאצים, אסונות טבע ועד למגיפה עולמית אחת. אני אמשיך לעדכן את עוקבי כאן בטוויטר בחדשות מגרמניה ואירופה ונתראה בהמשך הדרך בבילד".

ימין עבדה בעבר בכלי תקשורת אחרים בגרמניה, ומונתה לפני מספר שנים לכתבת אירופה בערוץ 'כאן 11'. במסגרת תפקידה הביאה ימין תיעודים רבים ממדינות אירופה בכלל ומגרמניה בפרט.

בין הכתבות המוכרות שלה, ניתן למצוא סדרת כתבות בה נכנסה אל לב הניאו-נאצים בגרמניה. בנוסף, הייתה מהעיתונאים הישראלים היחידים שזכו לראיין את קנצלרית גרמניה לשעבר, אנגלה מרקל ועם קנצלר אוסטריה לשעבר, קורץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר