כניעה לטרור?

דיווח: ישראל תמנע כניסת ח"כים לשכונת שמעון הצדיק

העיתון הפלסטיני 'אל קודס' מדווח כי ישראל העבירה מסר למצרים לפיו תמנע כניסת ח"כים וגורמים נוספים לשכונה, כדי למנוע את המשך תסיסת השטח; בירושלים מכחישים (מדיני)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שוטר משמר הגבול בשכונת שייח' ג'ארח-שמעון הצדיק (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בנט נכנע לטרור? העיתון הפלסטיני אל קודס דיווח הבוקר (חמישי), בשם מקורות בקהיר, כי ישראל וחמאס הבהירו שאינם מעוניינים בהסלמה נוספת, ברקע המתיחות הגוברת בשכונת שייח' ג'ארח-שמעון הצדיק, ובעקבות הזכרונות כי בפעם שעברה המתיחות הובילה למבצע צבאי בעזה.

על פי הדיווח, במהלך דיונים שקיימו לאחרונה בכירים בקהיר עם בכירים בירושלים, ובמקביל עם בכירים בעזה, הצדדים שיגרו "מסרים מרגיעים", זאת כאשר ישראל הודיעה על שתי פעולות מעוררות מחלוקת שהיא נוקטת בנושא: פועלת למניעת כניסת יהודים לשכונה "כדי שלא יתקפו ערבים", וכן פעולה עתידית, לפיה ישראל תמנע מחברי כנסת ומגורמים נוספים להגיע למקום כדי ש"לא להוביל לתסיסת השטח".

מנגד, בחמאס הודיעו למצרים שמעוניינים לשמור שם על השקט, והם אינם מעוניינים בסבב לחימה חדש, אך עדיין שיגרו מסר מאיים: "אם ישראל תמשיך בתוקפנותה והאירועים בשייח' ג'ראח ובירושלים יתרחבו ארגוני הטרור בעזה יבחנו את האפשרויות שלהם, ובהן חזרה להפגנות על הגדר והפעלת יחידות התיזוז הלילי. ההתנגדות לא תפקיר את תושבי ירושלים והגדה המערבית".

לאחר שהדיווח פורסם בכלי תקשורת ישראליים, גורם מדיני הכחיש את הדברים בשיחה עם 'חדשות 12' וטען שישראל לא התחייבה למנוע כניסת חברי כנסת לשכונה הסוערת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר