סער מנותק

גזירות נגד החרדים? "אני לא יודע במה מדובר"

תעשו גם פרצוף מופתע: שר משפטים גדעון סער לא מכיר גזירות שנעשו נגד המגזר החרדי • "לא חושב שיש לאף אחד מטרה לפגוע" • בירך את נתניהו על הגינוי לדברי אמסלם והוסף עקיצה (פוליטי, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חד פעמי. זינוק בעשרות אחוזים (צילום: shutterstock)

כמעט שבועיים אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט ושר האוצר אביגדור ליברמן הציגו את התכנית הכלכלית שלהם, תוך התעלמות מחלשים והשארת החברה החרדית בחוץ, והצגת בעיות כלכלת המדינה בנתוני התעסוקה של החרדים, שר המשפטים גדעון סער מצטרף אף הוא לחגיגה וטוען כי לא יודע אילו גזרות יש נגד המגזר החרדי.

הערב (חמישי) העניק סער ראיון לתכנית "לפני החדשות" בערוץ 13 והתייחס לשורת נושאים שעל הפרק. על התוכנית הכלכלית של שר האוצר אביגדור ליברמן, אשר לגביה נטען כי מדובר ב"גזירות לחרדים", אמר סער: "אני לא יודע באילו גזירות מדובר".

לדבריו, "אני לא רוצה להתייחס על סמך פרסומים עיתונאיים. כשזה יגיע לממשלה אבחן את זה באופן ענייני. לא חושב שיש לאף אחד מטרה לפגוע באוכלוסייה כזאת או אחרת".

סער התייחס גם למכתב התגובה של נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות לח"כ דודי אמסלם, ואמר כי "זה לא שגור שנשיאת עליון כותבת לחבר כנסת, אבל אני בהחלט יכול להבין אותה".

סער בירך את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שהתנער מדבריו של אמסלם, אך הוסיף כי "קשה לי להאמין שהגידופים של אמסלם חמקו עד עכשיו מעיניו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר