צפו בתיעוד

בעקבות מחסום; בן גביר העביר את הלשכה

המשטרה חסמה את המעבר של צוות לשכת חבר הכנסת איתמר בן גביר למתחם בו הקים 'לשכה פרלמנטרית', בתגובה הזיז בן גביר את לשכתו למתחם הסמוך למחסום • צפו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

קציני המשטרה חסמו הבוקר (ראשון) את הכניסה של צוות לשכת חבר הכנסת איתמר בן גביר ל'לשכה הפרלמנטרית' בשכונת שמעון הצדיק-שיח ג'ראח בירושלים וזה בכדי לנסות ולמנוע עימותים בין יהודים וערבים.

בתגובה, העביר ח"כ בן גביר את 'לשכתו' למתחם הסמוך למחסום המשטרה בכדי לקיים את ישיבת הצוות השבועית שלו ב'לשכה' בשיח 'גראח'.

בן גביר אמר הבוקר: "מאז שהגעתי לשכונת שמעון הצדיק השכונה שקטה יותר מתמיד, יכול להיות שיש לגורמים במשטרה אינטרס להבעיר את השטח".

ח"כ בן גביר מסכם שבוע סוער באולפן 'כיכר'

כזכור, בריאיון באולפן 'כיכר השבת' הצהיר ח"כ בן גביר: "לא רוצים לתת לי תמונת ניצחון, אבל אני חצי שנה לא מחפש תמונת ניצחון. בכל החצי שנה הציתו לטל את הרכב תשע פעמים וזורקים בקבוקי תבערה לבית שלו, ולאורך כל התקופה שלחתי שאילתות והודעות למשטרה שבהם אמרתי להם שלא יאלצו אותי להקים לישכה, ושיציבו שוטרים, מה שלצערי לא קרה.

"אני אומר זאת גם עכשיו. אני רוצה אבטחה של 2-3 שוטרים ואני מתקדם. נפתלי בנט הגיע לפני הבחירות לשכונת שמעון הצדיק וניגן שם ירושלים של זהב, אז הוא גם הבעיר את המזרח התיכון? מספיק עם השקרים, מספיק עם ההכפשות שלא מרתיעים אותי, כמו גם בני גנץ, יאיר לפיד כולל החמאס".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת במקום למניעת אלימות, הפרות סדר ואירועי חיכוך עם כוחות משטרה רבים ומגוונים. פעילות המשטרה מבוצעת ותוגברה באזור עוד לפני הגעתו של נבחר ציבור זה או אחר למקום. לצערנו אנו עדים בימים האחרונים לתופעה פסולה לפיה נבחרי ציבור מנצלים לרעה את חסינותם, מייצרים פרובוקציות ומלבים את הרוחות באזור".

"אם לא די בכך חלקם בוחרים להכפיש פעם אחר פעם את המשטרה, המפקדים והשוטרים המסורים שפועלים במקום בכל שעות היממה לשמירת שלומם וביטחונם שלהם ושל כל תושבי האזור. אנו מגנים את הניסיונות הבלתי פוסקים להטעות את הציבור ולהכפיש את משטרת ישראל. המשך היערכות ופעילות המשטרה במקום תבוצע בהתאם להערכת המצב ולמען שלום הציבור ובטחונו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר