מרגש עד דמעות

בכירים ביקרו ברשת 'עלה' והתרשמו לטובה

בכירים מהמגזר העסקי והציבורי בעבר ובהווה ערכו ביקור משותף בקמפוס החדש של רשת 'עלה' בצפון בני ברק • איך הצליחו להגיע להצלחות של היום ומי עמד נפעם? (חרדים)

זכות להיות שגריר במפעל העצום (צילום: באדיבות המצלם)

בכירים מהמגזר העסקי והציבורי בעבר ובהווה ערכו ביקור משותף בקמפוס החדש של רשת 'עלה' בצפון בני ברק. את פני הבאים קיבלו ואירחו נשיא רשת 'עלה' רו"ח ראובן שיף והרב יהודה מרמורשטיין, מייסד ומנכ"ל הרשת.

ראובן שיף ציין בדבריו כי התלכיד המיוחד והמגוון של האנשים המשתתפים בביקור, הוא ערובה לחברה בעלת חוסן חברתי איתן, מה שמהווה תנאי הכרחי לחוסנה של המדינה".כולכם שגרירים של רשת 'עלה' ובטוחני כי כל אחד מכם יעשה את המירב והמיטב, במטרה לשפר את איכות חייהם של ילדי 'עלה' ומשפחותיהם".

במשתתפים: מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, ראש המל"ל לשעבר מאיר בן שבת, ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר יגאל אונא, סמנכ"ל בכיר לחקירות ומודיעין ברשות המיסים לשעבר רון חכם, מנכ"ל משרד הפנים ומשנה למנהל רשות המיסים לשעבר אוסקר אבו ראזק, חיים בכר מבכירי השב"כ לשעבר, ניר גלבוע - בעלים ויו"ר קבוצת צוות 3, משה פרץ - שותף וראש המחלקה המקצועית בקבוצת PwC Israel, ירון בראון - מנכ"ל הייטק סוכנות לביטוח, נתן ישראלי - המשנה למנכ"ל חברת 'קולטורה', סמנכ"ל 'סופר פארם' זאב לבנון, יו"ר איגוד הבנקים לשעבר משה פרל, עורך הדין דב אלטר והיועץ האסטרטגי אבי עובדיה.

הרב יהודה מרמורשטיין בדבריו ציין "בזכות אנשים כמוכם הצלחנו להביא את רשת 'עלה' למקום בו היא נמצאת כיום, אולם אל לנו לעצור הואיל ובכל רגע אנו ניצבים בפנינו אתגרים חדשים ומורכבים. הרוח הגבית והסיוע המגוון שאנו מקבלים מאנשים כמוכם מאפשרים לנו להמשיך להצמיח תקווה".

בסיום הביקור אמר יו"ר המל"ל לשעבר, מאיר בן שבת: "אני עומד נפעם אל מול החזון והאמונה. ניכרים האהבה והמקצועיות המושקעים בילדים בנחישות ובהתמדה. זכות היא לי להיות שגריר של המפעל העצום הזה".

המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך הוסיף: "במהלך הסיור התרגשתי עד דמעות, ההשקעה הרבה ניכרת בכל פינה בקמפוס. לא ניתן להישאר אדישים אל מול חזון כה מרשים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר