המתיחות נמשכת

בית המשפט עיכב את פינוי המשפחה הפלסטינית

בית משפט השלום הורה לעכב בשבעה ימים את פינוי משפחת סאלם הערבית מביתה בשכונת שמעון הצדיק. ההחלטה תיכנס לתוקף בכפוף להפקדה של 25 אלף שקלים (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים הורה לעכב את פינוי משפחת סאלם הערבית מביתה בשכונת שמעון הצדיק שבמזרח ירושלים. ההחלטה תיכנס לתוקף בכפוף להפקדה של 25 אלף שקלים בתוך שבעה ימים.

כזכור, בתחילת החודש הודיעה ההוצאה לפועל כי משפחת סאלם, בת 11 נפשות, תגורש מביתה תחת צו פינוי גמיש, שיאפשר למשטרה לפנות ולגרש את המשפחה בשעה בלתי צפויה במהלך חודש מרץ. הסיבה לפינוי העובדה שהבית היה שייך ליהודים לפני שנת 1948 והמשפחה הערבית שכרה אותו מהאפוטרופוס הירדני לאחר כיבוש השטח.

במקום המשפחה הערבית צפוי להיכנס לבית, יהונתן יוסף, איש הימין ומספר 2 ברשימתו של אריה קינג במועצת עיריית ירושלים שרכש את הזכויות על הדירה מבעליה הראשונים - משפחת חדאד.

המתיחות סביב פינוי המשפחה הביא להתלקחות בשכונה ולהתנכלות של התושבים הערבים לתושביה היהודים של השכונה. בשבועות האחרונים היו מקרים רבים של יידוי אבנים ובקבוקי תבערה כנגד יהודים וחבר הכנסת איתמר בן גביר החליט בתגובה לאוזלת היד של כוחות הביטחון להעביר את לשכתו לשכונה עד שהמשטרה תאבטח את בתי התושבים היהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר