המתיחות בגבול הצפוני

סוריה טוענת: ישראל תקפה באזור קוניטרה

גורם רשמי בצבא סוריה טען הלילה כי צה"ל ביצע תקיפה באזור קוניטרה • הגורם טען כי התקיפה בוצעה באמעות טילי קרקע-קרקע. לדבריו, נגרם נזק כתוצאה מהתקיפה (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
פעילות חיל האוויר (צילום: רשתות חברתיות)

ישראל תקפה הלילה (רביעי) בסמוך לעיר קוניטרה שבסוריה, כך טען גורם רשמי בצבא סוריה בשיחה עם סוכנות הידיעות הרשמית הסורית "סאנא".

הגורם טען כי התקיפה בוצעה באמצעות טילי קרקרע-קרקע, וכתוצאה נגרם נזק לרכוש. זמן קצר לפני, סוכנות הידיעות הלבנונית 'א-נשרה' דיווחה כי ישראל תקפה עמדה צבאית בסמוך לקוניטרה.

בהודעה רשמית של צבא סוריה נכתב: ""סביב 00:30 ביצע האויב הישראלי תקיפה באמצעות כמה טילי קרקע קרקע ששוגרו מהגולן לעבר כמה נקודות באיזור קוניטרה. נגרם נזק חומרי". בישראל לא מתייחסים לדיווחים.

כזכור, לפני כשבוע, כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי ישראל תקפה יעדים סמוך לעיר הבירה דמשק, תקיפה שבוצעה באמצעות טילי קרקע-קרקע שנורו מאזור הגולן. בהודעה רשמית של צבא סוריה נאמר: ""בסביבות השעה 23:30 ביצע האויב הישראלי מתקפה באמצעות מספר טילי קרקע-קרקע מאזור הגולן נגד יעדים דרומית לדמשק. הפגיעה גרמה לנזק ברכוש".

יממה לפני כן, מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לפגיעה של צה"ל ביכולת העברת טילים מסוריה ללבנון, ואמר כי "אם ישראל תמשיך לפעול ככה במערכה שבין המערכות - רק אללה יודע לאן נגיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר