היחסים מתחממים

הליכוד קורצת לכחול לבן ומסירה הצעה ש"תפגע" בו

הצעת החוק של דודי אמסלם, להקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת המימד החמישי, נמשכה - מכיוון שכוונה נגד יו"ר כחול לבן, שעכשיו הוא במשבר קואליציוני • ציר חדש? (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ בימים אחרים (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ציר נתניהו-גנץ נרקם שוב? אחרי שהממשלה בראשותם קרטעה, יו"ר הליכוד בונה על יו"ר כחול לבן כפוליטיקאי שיכול להוביל לנפילת ממשלת בנט-לפיד בצורה הקלה ביותר, וברקע המשבר הקואליציוני - סביב חוק הפנסיות התקציביות לאנשי הקבע בצה"ל - הליכוד מניחה את נשקה נגד כחול לבן, ומסייעת לה.

יואב קיש, סגן מרכז האופוזיציה, הודיע במליאת הכנסת כי הצעת החוק של חבר הכנסת דודי אמסלם, להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת חברת "המימד החמישי", שבני גנץ היה חלק ממנה עוד לפני שהקים את חוסן לישראל שהפכה לכחול לבן, תידחה - ולא תעלה להצבעה היום.

החלטה זו מגיעה על אף שחברי הקואליציה שוחררו לחלוטין מההצבעות היום, בשל המשבר המתמשך בין גנץ לבנט ולפיד, ושהאופוזיציה יכולה הייתה להעביר את החוק בקלות בקריאה טרומית - כמו שתעשה לחוקים אחרים.

מבחינת הליכוד כל מטרת העלאת ההצעה היא לפגוע בגנץ כחבר קואליציית בנט-לפיד, אך אם הוא מעוניין לפרקה, או לפחות לחולל שבר בתוכה, הרי שהליכוד שותפה לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר