כמעט אסון • צפו

באמצע נסיעה: אוטובוס 'אקורדיון' התפרק לשניים

"בדרך כלל אוטובוסי 'אקורדיון' עמוסים בנוסעים ובתלמידים רבים" • היום בירושלים אחד האוטובוסים התפרק לשניים במהלך נסיעה, כנראה בעקבות תאונה • תיעוד (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האוטובוס המפורק (צילום: לפי סעיף 27א)

אוטובוס 'אקורדיון' שנסע היום (רביעי) בירושלים, התפרק לשניים ככל הנראה לאחר שהיה מעורב בתאונה. תיעוד ויראלי ובו האוטובוס המפורק לשניים הופץ ברשתות החברתיות.

בתיעוד נראה כיצד התנועה כולה בכביש נחסמה ואיך האוטובוס פונה לצדו כשהחלק שמחבר בינו לבין ה'קרון' השני - מפורק לחלוטין, כך שהקרון אינו מחובר לאוטובוס. ככל הנראה מדובר בתאונה בין האוטובוס לרכב, שנראה גם הוא בסרטון, אך לרכב נגרם נזק קל יותר.

התאונה התרחשה בכביש 9 סמוך לשכונת 'רמת שלמה' בירושלים, בחסדי שמים באוטובוס נמצא רק הנהג וכך נמנע אסון גדול, עד כה כוחות החירום לא דיווחו על פרטים נוספים ולא דווח על נפגעים.

מאגד נמסר: "הגורמים המקצועיים בחברה וגורמי הבטיחות נמצאים במקום ובוחנים את המקרה".

גם ארגון נהגי האוטובוסים בישראל, מבית ההסתדרות הלאומית, התייחס למקרה: "בדרך כלל אוטובוסי 'אקורדיון' עמוסים בנוסעים ובתלמידים רבים. תחזוקת האוטובוסים בישראל לקויה מאוד ואין מספיק כוח אדם שיבדוק את תקינותם. בנס נמנע פה אסון לאומי בקנה מידה עצום".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר