משבר גנץ

בנט מפייס את גנץ: "אמצא פתרון בקרוב"

רה"מ אמר לשר הביטחון, בפגישה המשולשת עם שר החוץ לפיד, כי הוא עושה מאמצים לסיום המשבר הקואליציוני הנוכחי, זאת במטרה להוריד את המתח בין הצדדים (פוליטיקה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ראש הממשלה נפתלי בנט, ביום שני בכנסת (צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (רביעי) בפגישה עם יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, כי הוא עושה מאמצים כדי לסיים את המשבר התורן בקואליציה, שהגיע בעקבות דרישת גנץ לקדם מייד את חוק הפנסיות הצה"ליות.

"מבין את המצב ועסוק בזה. אמצא לכך פתרון בקרוב", אמר בנט בפגישה המשולשת שהתקיימה מוקדם יותר היום, בה השתתף גם ראש הממשלה החליפי, שר החוץ יאיר לפיד. כך דווח באתר 'וואלה'.

מוקדם יותר נפגש בנט עם כל אחד מראשי מפלגות הקואליציה בנפרד, בה בחן מה הסיכויים לפשרה סביב דרישת גנץ. אחת האפשרויות שנבחנו על ידי בנט היא לקדם את החוק של גנץ בקריאה ראשונה בנוסחו המקורי, ואז לערוך בו שינויים לפני הקריאה השנייה והשלישית.

יש לציין כי שר הביטחון דורש לקדם את החוק ללא שינויים, ולאשרו בדיוק כפי שאושר בממשלה. מחר בנט יפגש עם כל ראשי המפלגות לישיבה משותפת שתתקיים בקריה בתל אביב, זאת בניסיון לסיים את המשבר ולחזור לקידום חקיקה ממשלתית ופרטית בכנסת.

בשל המשבר, האופוזיציה אישרה היום, בקלות רבה, 13 הצעות בקריאה טרומית, מכיוון שהוחלט לשחרר את חברי הקואליציה לביתם. יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, תקף: "היום נקבעו בכנסת שתי עובדות ברורות - האופוזיציה היא זו ששולטת במליאה, ובישראל אין ממשלה. הממשלה הזו צריכה לעבור מן העולם. נמשיך לעשות הכל שכך יקרה, וכך אכן יקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר