המעצר והסערה

מה אמר האברך לפני שנאזק? התיעוד נחשף

שעות אחרי הפצת התיעוד המסעיר שבו נראה חרדי נאזק בידיו וברגליו, במשטרה מגיבים ומשחררים תיעוד חלקי ממצלמת הגוף של השוטר • צפו בקטע הסוער המלא (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אחרי הסערה ברשת בה נראה שוטר אוזק אברך לאחר מתן דו"ח תנועה על שיחת טלפון בזמן נהיגה, במשטרה מוציאים תיעוד חלקי של האירוע.

במשטרה אומרים כי "בניגוד לנטען ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם נציין כי מדובר בתיעוד חלקי שאינו מציג את האירוע מתחילתו. במהלך פעילות אכיפה שגרתית בעיר ביתר עילית, זיהה שוטר נהג רכב מתעסק במכשיר הנייד שברשותו בזמן נהיגה וכרז לו לעצור בצד הדרך באופן בטוח."

"בעת רישום הדו"ח החל הנהג להשתלח בשוטר בהתבטאויות פסולות ומכוערות כשהוא מכנה אותו מספר פעמים "נאצי" לצד אמירות פוגעניות נוספות. אנו מגנים בכל תוקף התנהגות זו שכל מטרתה ביזוי שוטר המבצע את תפקידו."

כזכור, שוטר שנהג ברכב אזרחי ברחוב המגיד ממעזריטש בעיר ביתר עילית. לטענת העצור, המעצר נבע כתוצאה מוויכוח שהתפתח בינו לבין השוטר אודות מתו דו"ח תנועה על החזקת טלפון סלולארי.

עד ראיה שהיה במקום ואף תיעד את המעצר מספר בשיחה ל'כיכר השבת' את אשר ראה. "נסעתי ברחוב המגיד ממעזריטש, כאשר לפתע הבחנתי בשוטר שמבצע מעצר. יצאתי מהרכב כדי לתעד, כאשר תוך כדי המעצר העצור צעק כי סיבת המעצר הינה התעקשותו לקבל הסבר מהשוטר אודות סיבת מתן הדו"ח".

עד ראיה נוסף אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "לא ברור כיצד ויכוח על דו"ח תנועה מסתיים בנהג שנאזק בידיו וברגליו".

בתיעוד נראה האברך שנעצר כשהוא מבקש מהשוטר להקל עליו באיזוק הידיים, תוך שהוא מציין כי "השוטר עוצר אותי סתם, רק בגלל שביקשתי לו הסבר מדוע קיבלתי דו"ח.

"אני לא מתנגד למעצר, תשחרר לי בבקשה קצת את האזיקים, מותר לי לצעוק, לא החזקתי טלפון ביד", נראה אומר האברך, לצד דברי השוטר כי לאברך יש זכות לשמור על שתיקה.

צפו בווידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר