קרבות מסביב לעיר

הרב מז'פרוז'ה הזים את השמועות: "לא קרה לי כלום"

אחרי לילה של אזעקות ונפילת רקטות, הרב נחום ערנטרוי מהעיר ז'פרוז'ה בדרום מזרח אוקראינה, הזים את השמועות כי אירע לו משהו וביקש שיתפללו על הקהילה היהודית (מלחמה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
טנק רוסי שהופצץ על ידי צבא אוקראינה (צילום: 27 א)

מלחמת רוסיה באוקראינה: הדי פיצוצים ואזעקות לא מעטות נשמעו הלילה בעיר ז'פרוזי'ה שבדרום מזרח אוקראינה. רבה של העיר, שליח חב"ד הרב נחום ערנטרוי, הזים הבוקר (שני) שמועות שהסתובבו ברשתות החברתיות, לפיהן קרה לו משהו וסיפר על מה שהתחולל בעיר במהלך הלילה.

"בעברנו עוד לילה עם אזעקות ונפילות של רקטות מסביב לעיר", סיפר הרב, שנשאר עם בני משפחתו בעיר, ומלווה את הקהילה היהודית, "בחסדי השם לא קרה כלום בעיר ושלומנו ברוך השם בסדר גמור".

הרב ערנטרוי הזים את השמועות על כך שנפגע. "יוצאות כל מיני שמועות", אמר הרב החב"די, "שחס ושלום קרה לי משהו, ובכן לא קרה כלום והכל בסדר גמור. אנו נמצאים בזמן לא פשוט וכל כותבי החדשות מחפשים סקופים מה לכתוב".

הרב ערנטרוי הוסיף: "מה שכן נכון תמיד הוא שטוב ורצוי להתפלל לקב"ה שיוציא את כולנו מהמצב הביטחוני בו אנו נמצאים בימים אלה, בעיצומה של מלחמה מסוכנת ביותר, וצריך להרבות בתפילה לשלימות כל יהודי אוקראינה".

את דבריו, בהודעה שהפיץ לעמיתיו שלוחי חב"ד באוקראינה, חתם: "לא להתעדכן בשטויות ולא להאמין לשום שמועות כלל וכלל ולא להיגרר לשום סקופים למיניהם, ויהי רצון שנזכה לגאולה אמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

"ומי שמעוניין להתפלל עבורנו מצ"ב שמות המשפחה שלנו שנמצאים כאן באוקראינה. נחום חיים הכהן בן נחמה דינה, נחמה דינה בת שינא באשה בתיה, מנחם מענדל הכהן בן נחמה דינה, חנה בת שרה, לוי יצחק בן חנה ושניאור זלמן הכהן בן נחמה דינה, ועבור כל הקהילה היהודית. בברכה לבשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר