"מרכינים ראש"

נתניהו: בנט ולפיד לא עושים כלום מול איראן

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף את ראש הממשלה ושר החוץ בשל התנהלותם מול המאבק בגרעין האיראני: "בנט ולפיד לא עושים כלום, הם מרכינים ראש בפני ארה"ב" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ בנימין נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)

במהלך נאום במליאת הכנסת, תקף ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, את ראש הממשלה, נפתלי בנט ואת שר החוץ, יאיר לפיד, בשל התנהלותם במאבק נגד הגרעין האיראני.

בפתח דבריו התייחס נתניהו להתנהלות הממשלה מול מלחמת רוסיה-אוקראינה: "אלה ימים רגישים בזירה העולמית ובימים כאלה מוטב למעט בהתבטאויות בנושא העולמי שעומד על הפרק, בוודאי כשמדובר בהתבטאויות מיותרות. עוד יהיה הרבה מה לומר בנושא אבל עכשיו זה לא הזמן.

"האבסורד הוא שממשלת ישראל בוחרת לדבר ולדבר דווקא בעניין הזה, אבל בעניין אחר, שחייבים באמת לדבר בו וחייבים באמת לעשות בו, היא שותקת והיא לא עושה כלום".

באשר למאבק נגד הגרעין האיראני, אמר נתניהו: "מול הסכם הגרעין עם איראן ממשלת ישראל לא עושה שום דבר - מול הדהירה להסכם הגרעין שיאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני נגדנו, הסכם שמגיע בזמן הקרוב. בנט ולפיד לא אומרים כלום ולא עושים כלום. בנט ולפיד לא נלחמים בדעת הקהל העולמית, לא מגייסים את הקונגרס האמריקני.

"הם מרכינים ראש בפני ארה״ב. ראש ממשלה ישראל חייב לדעת להגיד ״לא״ כשיש נושא קיומי, אבל בנט ולפיד אומרים ״כן״ ומרכינים ראש מול הסכם מסוכן שנותן לאיראן הרבה מאוד כסף כדי לחמש את אויבינו, להגדיל את הטרור נגדנו ולבנות ארסנל של פצצות גרעין שמיועדות להשמיד אותנו. בנט ולפיד לא עושים כלום, שום דבר".

נתניהו התייחס באופן עקיף למצב בין רוסיה לאוקראינה וללקח שניתן ללמוד ואמר: "כולם רואים היום מה קורה למדינה כשהיא נתונה לחסדי אחרים. כולם גם מבינים היום, יותר מתמיד, מה שוות ערבויות בינלאומיות או הסכמים בינלאומיים. בלי כוח ובלי הנכונות להפעיל כוח - אין להם שום ערך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר