מחבל וגנב

הופתע לגלות: אצל מי נמצא הרכב שגנבו לו

ישראלי גילה את הרכב שנגנב ממנו בתמונות של המחבל שחוסל הלילה בחילופי אש כעם כוחות הביטחון בג'נין • הפלסטינים הפיצו את תמונת המחבל עם הרכב הגנוב (בארץ)

(צילום מסך)

בנסגרת חילופי אש הלילה בג'נין, חוסל המחבל עבדאללה חסרי על ידי כוחות הביטחון. אזרח ישראלי הופתע לגלות בעקבות כך את הרכב שנגנב ממנו.

הפלסטינים הפיצו את תמונת המחבל ההרוג ליד רכבו, וכך גילה הישראלי כי מדובר למעשה ברכב גנוב, שנלקח ממנו. גם במאגרי המידע המשטרתיים הרכב מסומן כגנוב.

מדובר בתופעה בקרב הפלסטינים המתגוררים בשטחי הרשות, שאינם מפחדים להצטלם ולהתגאות בעובדה שהם נוהגים ברכבים ישראלים גנובים, בידיעה כי לא יעשו להם דבר.

כזכור, במהלך הלילה נכנס כוח מסתערבים לעיר ג'נין בכדי לבצע מעצר של חשוד בפעילות טרור, עם יציאתו של הכוח מהעיר - נפתחה לעברו אש כבדה. הכוח הגיב בירי חי. בהמשך, עם חזרת הכוח לרכבים פעיל טרור פתח לעברם באש והכוח הגיב בירי.

הפלסטינים מדווחים כי פעיל בג'יהאד האסלאמי נהרג כתוצאה מאש המסתערבים ופלסטיני נוסף נפגע ונפצע באורח קשה.

מדוברות המשטרה נמסר: "לאחר מעצר המבוקש, ביציאת הכוחות מהבית נפתחה אש כבדה ממספר כיוונים, כוחות מסתערבים שפעלו במקום הגיבו בירי חי לעבר המחבלים. בהמשך הפעילות כאשר לוחמי הימ"ס הגיעו לרכבים שלהם מחבל נוסף ירה לעבר הלוחמים שהגיבו בירי מדויק.

"בעת יציאת כוחות מג"ב מג'נין התפתחו הפרות סדר של כ-150 מתפרעים שהשליכו בקבוקי תבערה, אבנים ורימון מאולתר לעבר כוחותינו שהגיבו בירי חי ואמצעים לפיזור הפגנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר