עיר מופגזת

צפו: רגע הפיצוץ האדיר בתחנת הרכבת בקייב

פיצוץ עז הרעיד הערב את מתחם תחנת הרכבת המרכזית בבירת אוקראינה קייב • תיעוד ממצלמות האבטחה, שפורסם כעבור זמן קצר, חושף את רגעי הפיצוץ • צפו בתיעוד (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
רגע הפיצוץ (צילום: מצלמות אבטחה)

המלחמה נמשכת וסוגרת כמעט שבוע: הערב (רביעי) נשמע פיצוץ עז במתחם תחנת הרכבת המרכזית של בירת אוקראינה קייב. תיעוד ממצלמות האבטחה חושף את רגעי הפיצוץ.

בתוך כך, קרבות קשים מתרחשים בדרום אוקראינה, באזור הערים מריופול וחרסון הסמוכים לחצי העיר קרים. לדברי סגן ראש העיר מריופול, הכוחות הרוסיים "הורסים חלקים בעיר ולא ניתן לפנות גופות".

הערב עבר בעצרת הכללית של האו"ם הצעת הגינוי כנגד רוסיה. 141 מדינות, בהן ישראל, הצביעו בעד. 5 מדינות הצביעו נגד ואילו 35 מדינות נמנעו.

ב"נאום מצב האומה" השנתי בפני שני בתי הקונגרס בוושינגטון שנערך לפנות בוקר, התייחס נשיא ארה"ב ג'ו ביידן למלחמה באוקראינה וביקש מהנוכחים "לעמוד ולשלוח מסר לאוקראינה ולעולם", וכולם נעמדו והריעו.

בנאומו הודיע הנשיא ביידן כי ארה"ב תאסור על טיסות רוסיות להיכנס למרחב האווירי שלה - סנקציה שהחלה כבר במדינות אירופה ובקנדה.

"פוטין לא ידע מה מחכה לו", אמר ביידן, "הוא חשב שיוכל לעבור לתוך אוקראינה והעולם יעבור על כך בשתיקה. במקום זאת הוא פגש בקיר של עוצמה שהוא לא תיאר לעצמו - הוא פגש את העם האוקראיני".

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה, הערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר