נתונים מדאיגים

חוזרים לשגרה: עלייה גדולה בנתוני הפקקים

החזרה לשגרה אחר הקורונה היא מבורכת, אך יחד עם זאת, היא מחזירה לחיינו תופעות מטרידות, ישנות ומוכרות, אחת מהן - הפקקים, איפה הייתה העלייה הגדולה ביותר? הנתונים (רכב)

בני סולומון | כיכר השבת |
פקקים בישראל (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

שוברים שיאים: החזרה לשגרה לאחר הקורונה היא מבורכת, אך יחד עם זאת, היא מחזירה לחיינו תופעות מטרידות, ישנות ומוכרות, אחת מהן - הפקקים, בדיקת mako ו-Waze שהתפרסמה היום (חמישי) ב-mako מעלה כי ישנה עלייה של עשרות אחוזים בנתונים.

הבדיקה ערכה השוואה בין ארבעה תאריכים שונים: סוף החודש האחרון (28.2.22), תחילת החודש הקודם - אז נרשמה יציאה הדרגתית מגל הקורונה החמישי (7.2.22), סוף ינואר, בשיא גל הקורונה החמישי (27.01.22), ואמצע אוקטובר האחרון - אז נרשם שיא הפקקים אי פעם (14.10.22).

בתל אביב ובחיפה נשבר שיא הפקקים הקודם, שכאמור, נרשם באוקטובר. בתל אביב נפח השיא עמד על ארבעה אחוזים יותר וכעת הוא נשבר כשהוא עומד על שבעה אחוזים, בחיפה השיא הקודם עמד על 19 אחוזים וכעת עומד על 21 אחוזי עלייה בנפח הפקקים.

על פי הנתונים בזמן שיא גל הקורונה נרשמה ירידה דרמטית בנפח הפקקים בכל הערים, כשהירידה המשמעותית ביותר היא בירושלים - מינוס 47 אחוזים, בהתחשב בכך שהנתון האחרון עומד על 19 אחוזים, מדובר בקפיצה הגדולה ביותר מבין הערים ועלייה של שישים ושישה אחוזים, עם זאת, יש לציין כי הנתון נרשם בזמן שבנוסף לשיא גל הקורונה ירד שלג בירושלים ולכן הירידה הייתה משמעותית יותר. נתון השיא של ירושלים: 23 אחוזים באוקטובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר