אחרי הפגישה עם פוטין

מרוסיה לאירופה: בנט נפגש עם הקנצלר ושוחח עם זלנסקי

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נחת לפנות בוקר בישראל לאחר שסיים פגישה עם קנצלר גרמניה, אולף שולץ, איתו הוא נפגש בתום מפגש חשאי עם נשיא רוסיה • בנט שוחח פעמיים עם זלנסקי (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה, הלילה (צילום: דוברות רה"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, סיים לפנות בוקר (ראשון) מסע מדיני שהחל בפגישה חשאית עם נשיא רוסיה, ולדמיר פוטין, בקרמלין שבמוסקבה והסתיים בפגישה עם קנצלר גרמניה, אולף שולץ.

כמו כן, במהלך הלילה שוחח בנט, פעם נוספת, עם נשיא אוקראינה ולדומיר זלנסקי שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ראש ממשלת ישראל התקשר אליי לאחר פגישתו עם ולדימיר פוטין. אנחנו ממשיכים בדיאלוג".

בהמשך, שוחח בנט עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון. המפגש עם קנצלר גרמניה נמשך למעלה משעה וחצי והשניים אכלו יחד ארוחת ערב, במהלכה שוחחו על המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

מה עובר בראש של ולדמיר פוטין? הפרשן המדיני מנתח

כזכור, בנט המריא בשבת בבוקר בחשאיות לרוסיה ונועד עם הנשיא הרוסי, ולדמיר פוטין. במהלך הפגישה דנו המנהיגים על בהתקדמות בשיחות הגרעין בוינה. ראש הממשלה הביע את עמדת ישראל, שמתנגדת לחזרה להסכם הגרעין.

בנט בגרמניה, הלילה (דוברות רה"מ)

כמו כן, בנט שוחח עם פוטין על מצבם של הישראלים והקהילות היהודיות כתוצאה מהלחימה הרוסית נגד אוקראינה. בישראל מדגישים כי 'הבית הלבן' עודכן מראש על הפגישה והממשל ברך על המהלך.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מדובר בפעם הראשונה בהיסטוריה שראש ממשלה מכהן ממריא בעיצומה של השבת, אך ככל הנראה בנט קיבל לכך אישור הלכתי בשל הניסיון לעצור את המלחמה באוקראינה. כמו כן, מדובר במנהיג הראשון מהמערב שנפגש עם פוטין מאז הפלישה לאוקראינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר