'סוגרים שבוע' • צפו

בריחת היהודים מקייב, סכנת נגיף הפוליו והישגי האופוזיציה

הרב יונתן מרקוביץ, רבה של קייב, שהוברח לישראל על המלחמה והאמונה; ח"כ גילה גמליאל מסכמת את מושב החורף; ח"כ מיכאל מלכיאלי על נפילת חוקי הדת ופרופסור יוסף פרס על נגיף הפוליו (אולפן)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה • ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המשודרת בכל יום חמישי בשעה 19:00 בהגשת פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

האורחים במשדר

רבה של קייב, הרב יונתן מרקוביץ, בריאיון על האיומים שהובילו אותו ואת משפחתו לעזוב ולעלות לארץ, הרצון לחזור לקייב למרות המלחמה וההתנגדות של המשפחה, היהודים שעזבו הכל ויצאו אל הלא נודע והאמונה ברגעים הקשים.

מסכמים את מושב החורף: השרה לשעבר, ח"כ גילה גמליאל, על יציבות הקואליציה המתקשה בחקיקה, חוקי דת ומדינה, השיחה עם הראשון לציון וההסתה נגד המגזר החרדי.

נפילות הקואליציה בחוקי דת ומדינה: יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, במתקפה נגד גדעון סער: "חורבן היהדות - על הכתפיים שלו, יוקר המחיה, וטיסת ראש הממשלה בנט לרוסיה בשבת קודש.

הדאגה מנגיף הפוליו שהתגלה בשכונת מאה שערים: פרופסור יוסף פרס, לשעבר מנכ"ל בית החולים שניידר ונשיא 'למענכם', על התסמינים לגילוי הנגיף, החשיבות להתחסן והאם יש מרפא לנגיף.

וכתבנו הפוליטי, רפאל כהן, מסכם את השבוע הפוליטי בפינתו השבועית 'משחקי כסאות'.

  • 'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת' • מפיק: איציק אוחנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר