ההתרגשות בצאנז • צפו

הראשון לציון והאדמו"ר רקדו, אלפי החסידים פרצו בשירה

בחסידות צאנז קיימו אמש את מעמד חגיגי לרגל סיום סדר מועד • הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף כובד ב'סיום' • אלפי החסידים רקדו בראשות האדמו"ר והראשון לציון • צפו (חסידים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידור שיא לייב)

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, הוזמן אמש (שני) למעמד המיוחד והחגיגי של חסידות צאנז בנתניה, מעמד סיום סדר 'מועד' שנלמד על ידי אלפי החסידים.

עם כניסתו של הראשון לציון קיבל את פניו כ"ק האדמו"ר מצאנז וכיבד אותו לערוך את ה'סיום' שסיומו נעמדו האדמו"ר והראושן לציון לריקוד מיוחד לכבודה של תורה כשאלפי החסידים פרצו בשירה.

מדובר ברגע היסטורי בחסידות, שכן השתתפותו של הראשון לציון מגיעה 40 שנה לאחר השתתפותו של אביו, מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, במעמד סיום הש"ס שערך האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זצ"ל בבנייני האומה.

האדמו"ר והראשון לציון בריקוד לכבודה של תורה

בהמשך הערב נשא הראשון לציון הגר"י יוסף דברים ואמר בין היתר כי: "הקשר של מרן האבא עם חסידות צאנז לא צריכה להיאמר. כשהייתי צעיר, אחרי התחונה, הרבי 'השפע חיים' פנה למרן האבא שלפחות אחד מהבנים ילמד במפעל הש"ס ומרן בחר בי.

"היה בניהם קשר הדוק, מי שלומד הלכה ולומד תורה חייב שיהיה לו קשר, התורה מחברת בנינו. מה שעושה עכשיו הרבי שמוסיף עכשיו את המבחנים, זה דבר חשוב שצריך להוסיף את זה. זה מחזק את הלימוד ונותן חשק ללמוד, תמשיכו עוד לעסוק בתורה".

הראשון לציון ב'לחיים' עם האדמו"ר

בסיום דבריו בירך הראש"ל את האדמו"ר: "על כבוד קדושת האדמו"ר שליט"א, שיראה נחת וקדושה מכל יוצאי חלציו והתלמידים שהם כמו בניו, תזכו עוד להגדיל תורה ולהאדירה".

הראשון לציון והאדמו"ר בשיח קודש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר