יתוגברו קווים

החסימות מ-6 בבוקר; כל עדכוני התחבורה למחר

בשל לווייתו של מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל, צירי התנועה באיזור המרכז צפויים להיות פקוקים מהרגיל. בנוסף, התחבורה הציבורית תתוגבר בצל הביקוש הכבד הצפוי מחר (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מאיר ועקנין, פלאש 90)

לקראת הלוויתו מחר (ראשון) של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, בחברות האוטובוסים וברכבת ישראל מעדכנים על שינויים בתנועת הרכבות והאוטובוסים.

ב'אגד' אומרים כי "בשל הלווייתו של הרב חיים קניבסקי זצ"ל, הנסיעה מחר בין השעות 7:00 ל-19:00 בקטע כביש 4 בין מחלף מורשה ועד מחלף השבעה/גנות - תתאפשר לתחבורה ציבורית בלבד.

לאורך שעות אלו לא תתאפשר כניסת אוטובוסים לעיר בני ברק, ותחנת העלאת והורדת נוסעים תהיה בצומת קוקה קולה בלבד. בשעות אלה מתקיימים דיונים מול משרד התחבורה כדי לגבש את השינויים הצפויים במסלולי הקווים השונים לאורך כביש 4 ואנו ממליצים להתעדכן גם באמצעות מוקדי השירות והמידע של משרד התחבורה (כוכבית 8787) ואו אגד (כוכבית 2800)."

ברכבת ישראל אומרים כי "בשל ההלוויה של הרב קניבסקי בבני ברק, צפויים לאורך כל היום מחר (ראשון) עומסים קיצוניים ברכבות ובתחנות, בדגש על שעות הבוקר, ומבקשים להימנע מנסיעות שאינן חיוניות.

למען בטיחות הנוסעים, ולנוכח הסיכון הממשי לחיי אדם שיכול להיווצר בשל עומסים בתחנות וברציפים, צוותי רכבת ישראל יווסתו כניסת אנשים לתחנות על פי קיבולת הרציפים והרכבות, ותימנע כניסה לתחנות במקרי עומס קיצוני. ממליצים להתעדכן לפני הנסיעה באתר האינטרנט, יישומון, ובמוקד השירות הטלפוני במספר *5770."

ב'נתיבי ישראל' אומרים כי "חברת נתיבי ישראל נערכת כבר מהלילה בכל הדרוש לסייע לכוחות המשטרה והביטחון להבטחת שלומם של משתתפי הלוויתו של מנהיג הציבור החרדי מרן הרב חיים קניבסקי ז״ל.

המרכז לניהול התנועה של החברה ייבצע ניטור של עומסי התנועה וינהל את התנועה און ליין כשבמהלך הלילה ייפתח חפ״ק שילווה את האירוע עד לסיומו, בניהולו של ארז סיקסיק סמנכ"ל תפעול ואחזקה. חברת נתיבי ישראל מבקשת להישמע להנחיות המשטרה. בכל אירוע או צורך בסיוע ניתן לפנות למרכז הלאומי לניהול תנועה במספר כוכבית 2120."

בתוך כך נציין כי כבר הערב מרחשת תנועה ערה לכיוון העיר בני ברק, ובכביש 1 נרשמו עומסי תנועה כבדים ואוטובוסים רבים שעושים את דרכם לעיר.

בעיריית בני ברק אומרים כי "בעקבות הידיעות על כוונת המשטרה לחסום את הכניסות לעיר כבר משעות הבוקר המוקדמות, כל התושבים מחוץ לעיר שיכולים להגיע עוד הערב לבני ברק, נקראים לצאת כעת לעבר העיר, על מנת להימנע מעוגמת נפש מחר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר